Een maand lang geen levering internet Caiway. Opzeggen?
Geplaatst: 05 jul 2023 15:32
Vanaf 6 juni, inmiddels een maand lang, ontvang ik geen internet van Caiway. Hoe is het zover gekomen, nou, na 6 maanden prima service via glasvezel van Caiway/Delta ging Glaspoort op 6 juni 2023 in opdracht van KPN de glasvezelkabels aanleggen op dezelfde route als Delta. Om lang verhaal kort te maken: er is iets beschadigd en sindsdien heb ik geen internet.
Direct aangemeld bij Caiway met het idee dat het snel zou worden opgepakt en opgelost maar niets bleek minder waar. Telefoneren met de klantenservice bleek niks op te leveren: ze bleven klagen dat dit de schuld is van een derde partij, dat ze hun best doen om het probleem op te lossen maar dat ze afhankelijk zijn van Delta die het glasvezelnetwerk beheert en dat ik rustig moet wachten op een belletje van hun monteurs die maar niet kwamen. Morgen (6 juli) is precies een maand later maar ze kunnen mij nog niet vertellen wanneer en of iemand van hun komt om iets aan de kabels te doen. Ze stuurden mij een 'noodsim' van 30 GB maar dat blijkt zelfs voor 1 dag thuiswerken (2 thuiswerkers) onvoldoende.
Tien dagen geleden heb ik een aangetekende brief gestuurd waarin ik hun vroeg om binnen een redelijke termijn van 14 dagen het probleem alsnog op te lossen maar dat leverde niets op. Ook geen reactie van hun kant. Ik overweeg nu de volgende week een brief te sturen met de opzegging van het contract op grond van niet leveren van dienst. Heeft iemand ervaring hiermee?
Direct aangemeld bij Caiway met het idee dat het snel zou worden opgepakt en opgelost maar niets bleek minder waar. Telefoneren met de klantenservice bleek niks op te leveren: ze bleven klagen dat dit de schuld is van een derde partij, dat ze hun best doen om het probleem op te lossen maar dat ze afhankelijk zijn van Delta die het glasvezelnetwerk beheert en dat ik rustig moet wachten op een belletje van hun monteurs die maar niet kwamen. Morgen (6 juli) is precies een maand later maar ze kunnen mij nog niet vertellen wanneer en of iemand van hun komt om iets aan de kabels te doen. Ze stuurden mij een 'noodsim' van 30 GB maar dat blijkt zelfs voor 1 dag thuiswerken (2 thuiswerkers) onvoldoende.
Tien dagen geleden heb ik een aangetekende brief gestuurd waarin ik hun vroeg om binnen een redelijke termijn van 14 dagen het probleem alsnog op te lossen maar dat leverde niets op. Ook geen reactie van hun kant. Ik overweeg nu de volgende week een brief te sturen met de opzegging van het contract op grond van niet leveren van dienst. Heeft iemand ervaring hiermee?