Keukenblad
Geplaatst: 18 jul 2023 13:23
Ik ben al vanaf februari bezig met een nieuw aanrechtblad. Die ik in November hebt besteld.
Bij het eerste keer plaatsen bleken ze verkeerd opgemeten te hebben en was het blad te kort. Moest dus opnieuw besteld worden.
Dit bestellen en eer het geleverd word duurt wel een tijd. Maar ondertussen was er alweer lange tijd over heen toen zijn wij gaan bellen waar het blad bleeft toen bleken ze het vergeten zijn het uberhaubt te bestellen.
Uiteindelijk na weer geruime tijd kwam er weer een nieuw blad maar deze was weer te groot. Fout van fabriek volgens hun dus moest wederom weer opnieuw besteld worden.
Na weer geruime tijd later zijn ze van de week geweest met weer een nieuw blad. Wat blijkt!? Kleurverschil en wederom beschadigd. Nu hebben ze weer een nieuwe besteld.
Natuurlijk helemaal niet blij mee en communicatie gaat erg lastig met afspraken nakomen om troep op te halen etc en ik zit natuurlijk nu al vanaf Februari met een keuken die niet af is en elke keer vrij maken van tijd etc heb er stress van want ik heb het blad natuurlijk al betaald.
Ze komen ons nergens in tegemoet je zou zeggen dat je wel iets van korting zou krijgen maar dit bedrijf wil nergens in tegemoet komen.
Wat zijn mijn rechten hier in? Ik houd mijn hart alweer vast of dit blad wel goed gaat komen.
Bij het eerste keer plaatsen bleken ze verkeerd opgemeten te hebben en was het blad te kort. Moest dus opnieuw besteld worden.
Dit bestellen en eer het geleverd word duurt wel een tijd. Maar ondertussen was er alweer lange tijd over heen toen zijn wij gaan bellen waar het blad bleeft toen bleken ze het vergeten zijn het uberhaubt te bestellen.
Uiteindelijk na weer geruime tijd kwam er weer een nieuw blad maar deze was weer te groot. Fout van fabriek volgens hun dus moest wederom weer opnieuw besteld worden.
Na weer geruime tijd later zijn ze van de week geweest met weer een nieuw blad. Wat blijkt!? Kleurverschil en wederom beschadigd. Nu hebben ze weer een nieuwe besteld.
Natuurlijk helemaal niet blij mee en communicatie gaat erg lastig met afspraken nakomen om troep op te halen etc en ik zit natuurlijk nu al vanaf Februari met een keuken die niet af is en elke keer vrij maken van tijd etc heb er stress van want ik heb het blad natuurlijk al betaald.
Ze komen ons nergens in tegemoet je zou zeggen dat je wel iets van korting zou krijgen maar dit bedrijf wil nergens in tegemoet komen.
Wat zijn mijn rechten hier in? Ik houd mijn hart alweer vast of dit blad wel goed gaat komen.