Betaald voor uitbreiding garantie maar niet ontvangen.
Geplaatst: 25 jul 2023 12:01
Bij aankoop van Solar Edge Inverter in 2014 is er door mij gekozen en betaald voor de optie: Uitbreiding garantie omvormer naar 20 jaar
Kosten 270 euro incl BTW.
De garantie datum is nu bepaald op de standaard garantie van 12 jaar, waarin de uitbreiding garantie omvormer naar 20 jaar niet is verwerkt.
Al geruime tijd heb ik het bedrijf meerdere malen schriftelijk en telefonisch verzocht met toezending van de offerte en factuur om de garantie datum aan te passen naar: Warranty valid until: 14 February 2035 waarbij ik door medewerkers van het bedrijf van het kastje naar de muur gestuurd werd, zelfs de directeur zou mij terug bellen maar er gebeurd niets. Gezien deze situatie heb ik Solar Edge hierover benaderd maar die heeft aan:
“Onze excuses dat wij niet eerder een terugkoppeling hebben kunnen geven op uw mail.
Omdat u de verlenging niet via onze website had aangevraagd, zou u jammer genoeg toch hierover contact moeten opnemen via uw installateur Eco-Pro, aangezien zij de offerte voor u hadden opgezet.”
Hoe kan ik dit probleem het best oplossen zonder verdere kosten te maken?
In afwachting op u reactie
Met vriendelijke groet,
Kosten 270 euro incl BTW.
De garantie datum is nu bepaald op de standaard garantie van 12 jaar, waarin de uitbreiding garantie omvormer naar 20 jaar niet is verwerkt.
Al geruime tijd heb ik het bedrijf meerdere malen schriftelijk en telefonisch verzocht met toezending van de offerte en factuur om de garantie datum aan te passen naar: Warranty valid until: 14 February 2035 waarbij ik door medewerkers van het bedrijf van het kastje naar de muur gestuurd werd, zelfs de directeur zou mij terug bellen maar er gebeurd niets. Gezien deze situatie heb ik Solar Edge hierover benaderd maar die heeft aan:
“Onze excuses dat wij niet eerder een terugkoppeling hebben kunnen geven op uw mail.
Omdat u de verlenging niet via onze website had aangevraagd, zou u jammer genoeg toch hierover contact moeten opnemen via uw installateur Eco-Pro, aangezien zij de offerte voor u hadden opgezet.”
Hoe kan ik dit probleem het best oplossen zonder verdere kosten te maken?
In afwachting op u reactie
Met vriendelijke groet,