Klacht T-mobile
Geplaatst: 24 aug 2023 12:48
Beste Radar,
Ik heb sinds februari al een klacht lopen bij T-mobile met geen resultaat.
Hieronder mijn klachtbrief:
Beste T-Mobile,
Helaas na gang van zaken voel ik mij genoodzaakt om officieel een klacht in te dienen.
Februari heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice over problemen met mijn 5g internet. Dit viel toen af en toe weg. Nu een paar maanden later valt mijn internet continu weg, het gaat om telefoonnummer 06-211
Ik heb telefonisch contact gehad met een jongeman die vroeg of ik 1 dag tijden bij wou houden wanneer ik geen internet had. Dit heb ik netjes gedaan en meneer zou de volgende dag rond dezelfde tijd terugbellen. Helaas niet gebeurd. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld en aangegeven dat ik nog niet teruggebeld was, de dame aan de telefoon maakte een notitie voor haar collega dat ze mij moesten terugbellen. Nu 26-06 ben ik nog steeds niet terug gebeld.
Hieronder de tijden wanneer mijn internet wegvalt(bijgehouden op 19-06-2023):
10:55
12:35
12:40
13:00
16:52
18:45
11:27
11:33
16:32
Ik ben al sinds februari bezig met deze klacht en u begrijpt vast dat ik er klaar mee ben. Mocht hier wederom niks mee gedaan worden stap ik naar de consumenten bond en neem ik juridische stappen. Ik betaal namelijk maandelijks ruim 60 euro voor eindeloos internet, en jullie zijn hiermee in gebrekkig stelling van het contract en kan ik dus het contract ook rechtsgeldig beëindigen. Ik hoop dat er een oplossing komt en anders zal ik deze stappen moeten ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Hieronder data waarop ik contact heb gehad(alleen vanaf juni)
Telefonisch;
15-06 11:06
16-06 15:19
19-06 10:18
23-06 14:07
31-06 13:34
03-08 11:28 hier is mij verzocht drie dagen bij te houden waarbij mijn 5G wegvalt netjes bijgehouden, en ik zou teruggebeld worden. Want niet gebeurde dus ik ben naar de T-Mobile winkel te Doetinchem gegaan, daarover meer.
22-08 16:50 onwetende klantenservice medewerker aan de lijn zal alleen doorgeven dat ik wordt teruggebeld.
22-08 nadat ik had opgehangen ik het vorige gesprek kreeg ik een sms te bellen met mijn casenummer dit gedaan en kreeg dezelfde vragen in de vorige contact momenten zoals heb je al een kruistest gedaan (ja) heb je het overal (ja) en kan je dan wel bellen (ja) (Ook hebben we mijn vriend zijn simkaart in mijn telefoon gedaan, hij zit bij KPN en had gewoon 5G op de locaties dat ik het niet heb)
Vandaag 24-08 gebeld met mijn klacht onder de noemer abonnement opzeggen dit als tip van jullie winkelmedewerker. Ik kreeg iemand van sales aan de lijn die niet kon opzeggen voor mij maar verbond mij door met iemand die dat wel zou kunnen. Niet dus. Deze meneer zei alleen dat het hogerop lag en ik moest afwachten tot ik teruggebeld werd maar wat dus nooit gebeurd. Ik moet wachten tot 27-08
Winkels;
Zaterdag 19-08. Mijn klacht uitgelegd aan de twee medewerkers 1 van de 2 jongens heeft gebeld met de klantenservice, de afspraak is gemaakt dat ik aankomende week teruggebeld zou worden door T-Mobile anders zouden de heren mij de zaterdag erop helpen te ontbinden.
Vandaag 24-08. Andere medewerker gesproken dan zaterdag, kon mij niet helpen ik moest bellen onder de noemer abonnement opzeggen en dan zou ik de juiste aan de lijn krijgen (niet dus).
Bijgehouden tijden Twee dagen:
Vrijdag 11 aug
8:07 Doetinchem
9:10 Doetinchem centrum
11:10 Doetinchem centrum
12:09 Wehl
13:52 Wehl
15:15 Wehl
17:32 Wehl
19:32 Wehl
21:43 Doetinchem
Zaterdag 12 aug
04:54 Doetinchem
10:31 Brugge België
12:32 Brugge België
16:16 Brugge België
21:12 Brugge
België
21:45 Brugge België
(Al deze regio s vallen onder de dekkingskaart van T-Mobile)
<verwijderd door moderator>
Ik heb sinds februari al een klacht lopen bij T-mobile met geen resultaat.
Hieronder mijn klachtbrief:
Beste T-Mobile,
Helaas na gang van zaken voel ik mij genoodzaakt om officieel een klacht in te dienen.
Februari heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice over problemen met mijn 5g internet. Dit viel toen af en toe weg. Nu een paar maanden later valt mijn internet continu weg, het gaat om telefoonnummer 06-211
Ik heb telefonisch contact gehad met een jongeman die vroeg of ik 1 dag tijden bij wou houden wanneer ik geen internet had. Dit heb ik netjes gedaan en meneer zou de volgende dag rond dezelfde tijd terugbellen. Helaas niet gebeurd. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld en aangegeven dat ik nog niet teruggebeld was, de dame aan de telefoon maakte een notitie voor haar collega dat ze mij moesten terugbellen. Nu 26-06 ben ik nog steeds niet terug gebeld.
Hieronder de tijden wanneer mijn internet wegvalt(bijgehouden op 19-06-2023):
10:55
12:35
12:40
13:00
16:52
18:45
11:27
11:33
16:32
Ik ben al sinds februari bezig met deze klacht en u begrijpt vast dat ik er klaar mee ben. Mocht hier wederom niks mee gedaan worden stap ik naar de consumenten bond en neem ik juridische stappen. Ik betaal namelijk maandelijks ruim 60 euro voor eindeloos internet, en jullie zijn hiermee in gebrekkig stelling van het contract en kan ik dus het contract ook rechtsgeldig beëindigen. Ik hoop dat er een oplossing komt en anders zal ik deze stappen moeten ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Hieronder data waarop ik contact heb gehad(alleen vanaf juni)
Telefonisch;
15-06 11:06
16-06 15:19
19-06 10:18
23-06 14:07
31-06 13:34
03-08 11:28 hier is mij verzocht drie dagen bij te houden waarbij mijn 5G wegvalt netjes bijgehouden, en ik zou teruggebeld worden. Want niet gebeurde dus ik ben naar de T-Mobile winkel te Doetinchem gegaan, daarover meer.
22-08 16:50 onwetende klantenservice medewerker aan de lijn zal alleen doorgeven dat ik wordt teruggebeld.
22-08 nadat ik had opgehangen ik het vorige gesprek kreeg ik een sms te bellen met mijn casenummer dit gedaan en kreeg dezelfde vragen in de vorige contact momenten zoals heb je al een kruistest gedaan (ja) heb je het overal (ja) en kan je dan wel bellen (ja) (Ook hebben we mijn vriend zijn simkaart in mijn telefoon gedaan, hij zit bij KPN en had gewoon 5G op de locaties dat ik het niet heb)
Vandaag 24-08 gebeld met mijn klacht onder de noemer abonnement opzeggen dit als tip van jullie winkelmedewerker. Ik kreeg iemand van sales aan de lijn die niet kon opzeggen voor mij maar verbond mij door met iemand die dat wel zou kunnen. Niet dus. Deze meneer zei alleen dat het hogerop lag en ik moest afwachten tot ik teruggebeld werd maar wat dus nooit gebeurd. Ik moet wachten tot 27-08
Winkels;
Zaterdag 19-08. Mijn klacht uitgelegd aan de twee medewerkers 1 van de 2 jongens heeft gebeld met de klantenservice, de afspraak is gemaakt dat ik aankomende week teruggebeld zou worden door T-Mobile anders zouden de heren mij de zaterdag erop helpen te ontbinden.
Vandaag 24-08. Andere medewerker gesproken dan zaterdag, kon mij niet helpen ik moest bellen onder de noemer abonnement opzeggen en dan zou ik de juiste aan de lijn krijgen (niet dus).
Bijgehouden tijden Twee dagen:
Vrijdag 11 aug
8:07 Doetinchem
9:10 Doetinchem centrum
11:10 Doetinchem centrum
12:09 Wehl
13:52 Wehl
15:15 Wehl
17:32 Wehl
19:32 Wehl
21:43 Doetinchem
Zaterdag 12 aug
04:54 Doetinchem
10:31 Brugge België
12:32 Brugge België
16:16 Brugge België
21:12 Brugge
België
21:45 Brugge België
(Al deze regio s vallen onder de dekkingskaart van T-Mobile)
<verwijderd door moderator>