meer mensen problemen met trage service backmarket?
Geplaatst: 24 aug 2023 20:23
Hallo,
Zoonlief had enkele weken geleden een refurbished telefoon gekocht via backmarket. Netjes op tijd geleverd door chronopost+dhl.
Dochterlief had ook een andere telefoon nodig, dus bestelt er ook 1 via backmarket, Backmarke, Chronopost en DPD zeggen dat die 17 augustus geleverd is, maar wij hebben nog steeds niks ontvangen. buren/buurtapp weten ook van niks.
backmarket wijst naar chronopost en dpd, en zegt het te onderzoeken. Chronopost geeft aan een ontvangstbevestiging te hebben (met een volstrekt onbekende naam, en er lijkt niet eens getekend te zijn in onze woonplaats maar op het DPD depot), maar die ontvangstbevestiging krijg ik niet te pakken, want voor registratie bij chronopost heb ik een adres in Frankrijk nodig. DPD geeft geen opties op de website om een ontvangstbevestiging op te vragen.
backmarket heeft al tig keer gevraagd of we het ook bij de buren hebben gevraagd, en ik heb al uren gespendeerd met gegevens lospeuteren van dpd en chronopost. Ik heb backmarket al meerdere keren gevraagd wanneer ik mijn geld terug kan verwachten, maar meer dan 1 vertragende reactie per dag hoef ik niet te verwachten van ze.
dochterlief heeft snel en telefoon nodig, wat de oude is stuk. maar snel lijkt geen eigenschap van backmarket.
Wat kan ik nog meer doen om snel geld terug te krijgen van backmarket?
Zoonlief had enkele weken geleden een refurbished telefoon gekocht via backmarket. Netjes op tijd geleverd door chronopost+dhl.
Dochterlief had ook een andere telefoon nodig, dus bestelt er ook 1 via backmarket, Backmarke, Chronopost en DPD zeggen dat die 17 augustus geleverd is, maar wij hebben nog steeds niks ontvangen. buren/buurtapp weten ook van niks.
backmarket wijst naar chronopost en dpd, en zegt het te onderzoeken. Chronopost geeft aan een ontvangstbevestiging te hebben (met een volstrekt onbekende naam, en er lijkt niet eens getekend te zijn in onze woonplaats maar op het DPD depot), maar die ontvangstbevestiging krijg ik niet te pakken, want voor registratie bij chronopost heb ik een adres in Frankrijk nodig. DPD geeft geen opties op de website om een ontvangstbevestiging op te vragen.
backmarket heeft al tig keer gevraagd of we het ook bij de buren hebben gevraagd, en ik heb al uren gespendeerd met gegevens lospeuteren van dpd en chronopost. Ik heb backmarket al meerdere keren gevraagd wanneer ik mijn geld terug kan verwachten, maar meer dan 1 vertragende reactie per dag hoef ik niet te verwachten van ze.
dochterlief heeft snel en telefoon nodig, wat de oude is stuk. maar snel lijkt geen eigenschap van backmarket.
Wat kan ik nog meer doen om snel geld terug te krijgen van backmarket?