Volgorde tenaamstelling bankafschrift
Geplaatst: 01 sep 2023 09:34
Al zo'n 50 jaar heb ik een bankrekening bij de ING (geopend door mijn ouders bij de voorloper van ING, de NMB). Al zo'n 20 jaar is mijn partner mede rekeninghouder. Sinds juni worden mijn papieren afschriften gestuurd met de naam van mijn partner (een man) als eerst genoemde. Een brief m.b.t de rente werd gestuurd aan alleen mijn man.
Inmiddels heb ik hierover 3 keer gebeld, 1 keer gechat en een brief aan de directie geschreven. Via telefoon en chat krijg ik steeds te horen dat het probleem bekend is en er wordt hard aan gewerkt, maar verder kunnen ze niets doen. Als reactie op mijn brief aan de directie heb ik een niet ondertekend antwoord gekregen dat het voor mij opgelost is: " Het eerstvolgende papieren afschrift zal ook op deze manier (dwz met mijn naam als eerste) worden aangemaakt." Deze brief is, denk ik, opgesteld door een computer want, zoals gezegd, niet ondertekend.
Inmiddels weer gebeld en gevraagd om teruggave van mijn maandelijkse bankkosten van 3,85 en dit heeft de bankmedewerkster mij toegezegd maar het probleem is niet opgelost ondanks de schriftelijke toezegging.
ING gaat zestig jaar terug in de tijd met het vermelden van mijn man als eerste terwijl het mijn rekening is. Dat er hard aan gewerkt wordt is natuurlijk ook een leugen. Vandaag maar opnieuw een brief aan de directie schrijven.
Inmiddels heb ik hierover 3 keer gebeld, 1 keer gechat en een brief aan de directie geschreven. Via telefoon en chat krijg ik steeds te horen dat het probleem bekend is en er wordt hard aan gewerkt, maar verder kunnen ze niets doen. Als reactie op mijn brief aan de directie heb ik een niet ondertekend antwoord gekregen dat het voor mij opgelost is: " Het eerstvolgende papieren afschrift zal ook op deze manier (dwz met mijn naam als eerste) worden aangemaakt." Deze brief is, denk ik, opgesteld door een computer want, zoals gezegd, niet ondertekend.
Inmiddels weer gebeld en gevraagd om teruggave van mijn maandelijkse bankkosten van 3,85 en dit heeft de bankmedewerkster mij toegezegd maar het probleem is niet opgelost ondanks de schriftelijke toezegging.
ING gaat zestig jaar terug in de tijd met het vermelden van mijn man als eerste terwijl het mijn rekening is. Dat er hard aan gewerkt wordt is natuurlijk ook een leugen. Vandaag maar opnieuw een brief aan de directie schrijven.