Beddenplein Falliet?
Geplaatst: 01 sep 2023 17:00
Ik wil graag mijn afschuwelijke ervaring delen met Beddenplein.nl om andere potentiële klanten te waarschuwen voor hun schandalige klachtenafhandeling en het feit dat je niet eens terecht kunt bij het bedrijf zelf, maar in plaats daarvan wordt doorgestuurd naar de curator van het failliete bedrijf voor klachten.
Het begon allemaal met de aankoop van een nieuw bed via de website van Beddenplein.nl. Op het moment van aankoop leek alles soepel te verlopen, maar al snel ontdekte ik dat mijn bestelling verre van perfect was. Het bed werd met vertraging geleverd en toen het eindelijk arriveerde, ontbraken er belangrijke onderdelen. Natuurlijk nam ik contact op met de klantenservice om mijn klacht te melden.
Hier begon de nachtmerrie. Het duurde dagen voordat ik überhaupt een reactie kreeg, en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, werden mijn klachten met minachting behandeld. Het personeel was onbeleefd en onbehulpzaam, en ik kreeg geen enkele indicatie dat ze van plan waren om mijn probleem serieus aan te pakken.
Het werd nog erger toen ik ontdekte dat Beddenplein.nl failliet was gegaan en ik werd doorverwezen naar de curator van het bedrijf dealscompany voor verdere klachtenafhandeling. Dit is gewoon onaanvaardbaar. Als klant verwacht je dat een bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor zijn producten en diensten, zelfs als ze in financiële problemen verkeren. Het feit dat ik nu moet omgaan met een curator, die waarschijnlijk weinig interesse heeft in het oplossen van mijn problemen, is absoluut frustrerend.
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl, en ik hoop dat andere potentiële klanten gewaarschuwd worden voor de verschrikkelijke klantenservice en het gebrek aan verantwoordelijkheid van dit bedrijf. Ga alsjeblieft ergens anders heen voor je aankopen, waar je kunt rekenen op fatsoenlijke klantenservice en waar je niet hoeft te vechten voor je recht als er iets misgaat. Beddenplein.nl is een complete teleurstelling en verdient geen cent van jouw hardverdiende geld.
Het begon allemaal met de aankoop van een nieuw bed via de website van Beddenplein.nl. Op het moment van aankoop leek alles soepel te verlopen, maar al snel ontdekte ik dat mijn bestelling verre van perfect was. Het bed werd met vertraging geleverd en toen het eindelijk arriveerde, ontbraken er belangrijke onderdelen. Natuurlijk nam ik contact op met de klantenservice om mijn klacht te melden.
Hier begon de nachtmerrie. Het duurde dagen voordat ik überhaupt een reactie kreeg, en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, werden mijn klachten met minachting behandeld. Het personeel was onbeleefd en onbehulpzaam, en ik kreeg geen enkele indicatie dat ze van plan waren om mijn probleem serieus aan te pakken.
Het werd nog erger toen ik ontdekte dat Beddenplein.nl failliet was gegaan en ik werd doorverwezen naar de curator van het bedrijf dealscompany voor verdere klachtenafhandeling. Dit is gewoon onaanvaardbaar. Als klant verwacht je dat een bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor zijn producten en diensten, zelfs als ze in financiële problemen verkeren. Het feit dat ik nu moet omgaan met een curator, die waarschijnlijk weinig interesse heeft in het oplossen van mijn problemen, is absoluut frustrerend.
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl, en ik hoop dat andere potentiële klanten gewaarschuwd worden voor de verschrikkelijke klantenservice en het gebrek aan verantwoordelijkheid van dit bedrijf. Ga alsjeblieft ergens anders heen voor je aankopen, waar je kunt rekenen op fatsoenlijke klantenservice en waar je niet hoeft te vechten voor je recht als er iets misgaat. Beddenplein.nl is een complete teleurstelling en verdient geen cent van jouw hardverdiende geld.