Heb ik zo veel moeite gedaan voor een zorgvuldige analyse in dat youngtimers topic, is deze, samen met vele andere reacties, weg. Jammer, want nu is de essentie weg.
Inderdaad. Het is dat één bericht van Lady nog is blijven staan, anders was het helemaal in de vergetelheid terecht gekomen. En die reactie slaat nu ook als een tang op een varken geloof ik.
Ok, dat was er dus aan de hand. Het is tijdelijk verwijderd om even een grote schoonmaak te houden, en daarna is het terug geplaatst. Heeft iedereen toch een beetje gelijk.
Inderdaad. Het is dat één bericht van Lady nog is blijven staan, anders was het helemaal in de vergetelheid terecht gekomen. En die reactie slaat nu ook als een tang op een varken geloof ik.
Geen tang op een varken. In een reactie staat dat het bedrijf aan die klant “het bewijs” liet zien van de afspraak met de belastingdienst.
Geen tang op een varken. In een reactie staat dat het bedrijf aan die klant “het bewijs” liet zien van de afspraak met de belastingdienst.
O. Dat was dan wel een late reactie. Ik dacht dat het op een van de berichten van Linda sloeg.
Het topic 'Wel of geen visum nodig voor Kazachstan' is verwijderd omdat het geen basis biedt voor een discussie/gesprek. Het is een gesloten vraag, waarvan het antwoord eenvoudig is te vinden op Google.
Het topic 'Slechte ervaring *** Automobielen in Almelo' is verwijderd omdat de enige twee klachten zijn opgelost en er verder geen/amper inhoudelijke bijdragen zijn geplaatst.