Youfone stuurt facturen die niet kloppen
Geplaatst: 03 okt 2023 10:49
Youfone stuurt facturen die niet kloppen en weigert deze aan te passen: Ik heb over mijn 1e factuur van Youfone een klacht (1e email) ingediend omdat deze onjuist was. Een reactie duurde twee weken.
Dat de factuur niet klopte werd erkend door de medewerker(Amy) die mijn ''case'' behandelde. Deze factuur had ze dan ook aangepast. Helaas was deze aanpassing nog steeds onvolledig daar ik wel degelijk de abonnementskosten van de factuur aan Youfone had overgemaakt. Ik had hiertoe ook een kopie van de bankoverschrijving toegestuurd aan Youfone.
Daarom reageerde ik (2e email) naar Youfone dat de factuur nog altijd niet klopt. Weer duurt een reactie twee weken. Maar nu wordt het minder leuk, want in de tussentijd wordt ik wel afgesloten van het netwerk.
Inmiddels ben ik al een lange periode afgesloten van telefoonverkeer, ingaand en uitgaand. Het is bizar te constateren dat, ondanks dat ik onterecht ben afgesloten, Youfone wel bedragen van mijn rekening afschrijft. En voor periodes waarin ik dus geen gebruik heb kunnen maken van de diensten van Youfone. Maar het meest hilarische in dit verband, is nog wel de opmerking die ik kreeg. Namelijk dat Youfone mij had gebeld om deze casus te bespreken, maar dat ik helaas niet bereikbaar was. ,,Hoe is het mogelijk''... denk ik dan.
In deze periode van afgesloten zijn heb ik overigens wel 15 emails en sms berichten gehad over dat ik NU moet betalen,....want anders. Maar inhoudelijk reageren op mijn bericht dat de factuur niet klopt, dat deden ze deze hele periode dus niet. Met als gevolg dat ik al die tijd onbereikbaar ben geweest voor werk en voor naasten. We heeft tips over hoe ik hen kan bewegen tot het correct aanpassen van de factuur?
Dat de factuur niet klopte werd erkend door de medewerker(Amy) die mijn ''case'' behandelde. Deze factuur had ze dan ook aangepast. Helaas was deze aanpassing nog steeds onvolledig daar ik wel degelijk de abonnementskosten van de factuur aan Youfone had overgemaakt. Ik had hiertoe ook een kopie van de bankoverschrijving toegestuurd aan Youfone.
Daarom reageerde ik (2e email) naar Youfone dat de factuur nog altijd niet klopt. Weer duurt een reactie twee weken. Maar nu wordt het minder leuk, want in de tussentijd wordt ik wel afgesloten van het netwerk.
Inmiddels ben ik al een lange periode afgesloten van telefoonverkeer, ingaand en uitgaand. Het is bizar te constateren dat, ondanks dat ik onterecht ben afgesloten, Youfone wel bedragen van mijn rekening afschrijft. En voor periodes waarin ik dus geen gebruik heb kunnen maken van de diensten van Youfone. Maar het meest hilarische in dit verband, is nog wel de opmerking die ik kreeg. Namelijk dat Youfone mij had gebeld om deze casus te bespreken, maar dat ik helaas niet bereikbaar was. ,,Hoe is het mogelijk''... denk ik dan.
In deze periode van afgesloten zijn heb ik overigens wel 15 emails en sms berichten gehad over dat ik NU moet betalen,....want anders. Maar inhoudelijk reageren op mijn bericht dat de factuur niet klopt, dat deden ze deze hele periode dus niet. Met als gevolg dat ik al die tijd onbereikbaar ben geweest voor werk en voor naasten. We heeft tips over hoe ik hen kan bewegen tot het correct aanpassen van de factuur?