Pagina 1 van 2

Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 14:50
door k2p
Voor de lunch een Pasta Tonijn van de Albert Heijn gehaald. Bij het eten kauw ik een stuk glas kapot dat ongezien in de pasta zat. Eerst dacht ik dat het een schelp was, maar toen ik alles uitspuugde en bij elkaar legde, bleek het een stuk helder glas van ongeveer 7 bij 7 mm.

Toen ik een klacht wilde indienen op de Albert Heijn site, blijkt dat je kunt chatten, bellen of een klacht via een formulier kunt achterlaten. Echter krijg je het telefoonnummer niet te zien, omdat het druk zou zijn. En op de chat krijg je ook na anderhalf uur geen reactie. Dus ik heb maar een klacht ingediend via het formulier. Dat terwijl het me een klacht lijkt dat met spoed opgepakt dient te worden, om te voorkomen dat andere consumenten ook op glas gaan zitten kauwen.

Dank u wel, Albert Heijn.
ah.jpg
ah.jpg (58.61 KiB) 1 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 15:09
door NeoDutchio
Albert Heijn verpakt deze potjes zelf niet en dergelijke reacties gaan over een hoop schijven. Het hoeft niet zo te zijn dat een klacht over de telefoon sneller opgelost is dan per mail.
U kunt natuurlijk altijd even de winkel waarschuwen. Het kan een incident zijn, maar het kan ook zijn dat er met de batch iets niet in orde is. Het word in volgorde van producten verpakt, dus de rest van de blikjes liggen in hetzelfde schap.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 15:11
door k2p
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 15:16
door Lady1234
Het doet er toch niet toe wie het verpakt. Gewoon melden bij Albert.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 15:17
door Seinhuis
Op https://www.ah.nl/over-ah (bijna onderaan) staat een telefoonnummer.

Tevens kunt u ook uw klacht bij www.nvwa.nl/onderwerpen/melding-doen/et ... /meldingen doen.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 15:58
door Klaas van Steen
Dat is nou erg jammer van zulke grote bedrijven, je kan nergens in direct contact komen met iemand die je kan helpen, elke keer zulke automatische robot chats of keuze-menu telefoontjes die na een paar keuzes verwijzen naar de website en automatisch ophangen! Albert Heijn is hier verantwoordelijk voor en zal tenminste met een excuus moeten komen

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 16:36
door jonis
Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 16:36
door NeoDutchio
k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
Kantoorpersoneel houd zich met veel bezig, maar niet met het verpakken van etenswaren. En dat verpakken gebeurd ook niet in de kelder van het hoofdkantoor waardoor het niet gaat lukken om een klantenservicemedewerker zo ver te krijgen dat die meteen naar beneden rent.
TS wil dat het met spoed opgepakt word. Maar of het nu per mail of telefoon binnenkomt, het gaat toch eerst naar een kwaliteitsmanager die contact gaat zoeken met de fabrikant.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 09 okt 2023 17:11
door Methusalah
k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
Dat doet AH zeker niet zelf. Die salades komen bij bedrijven als Vezet vandaan. Hoe ik dat weet? Ik heb dat werk gedaan :P

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 10:07
door k2p
jonis schreef:
09 okt 2023 16:36
Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.
Misschien dat ik vandaag weer in de pauze van mijn werk kan gaan. Maar eigenlijk denk ik het niet.
Er ligt nu een klacht bij de Albert Heijn (via hun formulier, en via de chat die ze niet beantwoordden) en een klacht bij het NVWA.
Er wordt niks mee gedaan, terwijl er glas in het eten zit. Stuitend!

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 13:14
door rwolters
k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
AH heeft geen fabrieken.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 13:16
door rwolters
k2p schreef:
10 okt 2023 10:07
jonis schreef:
09 okt 2023 16:36
Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.
Misschien dat ik vandaag weer in de pauze van mijn werk kan gaan. Maar eigenlijk denk ik het niet.
Er ligt nu een klacht bij de Albert Heijn (via hun formulier, en via de chat die ze niet beantwoordden) en een klacht bij het NVWA.
Er wordt niks mee gedaan, terwijl er glas in het eten zit. Stuitend!
Jouw gedrag is typerend vior de huidige maatschappij. I.p.v. gewoon even als mensen ondeling gaan bespreken in de winkel, ga je je verschuilen achter processen.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 14:09
door Nijogeth
Ik zou dus direct nadat ik het had gezien even naar de winkel zijn gegaan, als de veiligheid van andere mensen me zo aan het hart zou gaan.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 14:58
door taxikemperman
Als je op ah.nl klikt op winkels dan kan je het filiaal direct bellen.
Zij kunnen dan direct actie ondernemen

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 19:30
door k2p
rwolters schreef:
10 okt 2023 13:16
Jouw gedrag is typerend vior de huidige maatschappij. I.p.v. gewoon even als mensen ondeling gaan bespreken in de winkel, ga je je verschuilen achter processen.
Typerend voor de maatschappij?! Ik heb met de chat, het formulier en via de NVWA mijn melding gedaan. En zou gebeld hebben, als ze het nummer niet hadden afgeschermd. Genoeg lijkt me.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 10 okt 2023 20:59
door Cro
Ik zou mijn klacht denk ik ook direct bij het filiaal indienen, hier kun je als het goed is het telefoonnummer vinden: https://www.ah.nl/winkels

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 11 okt 2023 09:02
door BL2
Je kan gewoon het filiaal bellen, vaak genoeg gedaan. Om wel filiaal gaat het ?

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 17 okt 2023 23:12
door Jablan
rwolters schreef:
10 okt 2023 13:14
k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
AH heeft geen fabrieken.
Die heeft Ahold-Delhaize wel degelijk, te beginnen bij de koffie en eindigend bij de Verscentrale van AH.
Hier gaat het om AH Xl salade pasta tonijn en dat zit in een typische vershoudbak van de eigen Verscentrale.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 18 okt 2023 08:18
door Dirkie
k2p schreef:
09 okt 2023 14:50
Voor de lunch een Pasta Tonijn van de Albert Heijn gehaald. Bij het eten kauw ik een stuk glas kapot dat ongezien in de pasta zat. Eerst dacht ik dat het een schelp was, maar toen ik alles uitspuugde en bij elkaar legde, bleek het een stuk helder glas van ongeveer 7 bij 7 mm.

Toen ik een klacht wilde indienen op de Albert Heijn site, blijkt dat je kunt chatten, bellen of een klacht via een formulier kunt achterlaten. Echter krijg je het telefoonnummer niet te zien, omdat het druk zou zijn. En op de chat krijg je ook na anderhalf uur geen reactie. Dus ik heb maar een klacht ingediend via het formulier. Dat terwijl het me een klacht lijkt dat met spoed opgepakt dient te worden, om te voorkomen dat andere consumenten ook op glas gaan zitten kauwen.

Dank u wel, Albert Heijn.

ah.jpg
Blijkbaar heb je deze zelf gehaald in een winkel. Waarom niet gewoon terug naar die winkel. Ik heb ook wel eens iets gehaald bij Appie wat niet aan de verwachting voldeed. Gewoon terug naar de winkel en ik kreeg mijn geld terug. En dan kunnen ze ook meteen even kijken of er met de rest van de producten iets mis was. Alles wat via internet gaat loopt onnodige vertraging op, direct contact is in dit geval beter.

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Geplaatst: 18 okt 2023 10:53
door Aygulf
Wat een gezeur met chatten, telefoonnummers zoeken, anderhalf uur (!) wachten, formulieren online invullen..... Ga gewoon terug naar het filiaal of bel dat filiaal (het zijn nét mensen die daar werken: kunnen praten, helpen en het meteen oplossen). Lijkt wel of men tegenwoordig mensenschuw is en liever thuis veel tijd besteedt aan "processen", klagen, verontwaardigd doen, fora bezoeken e.d.