Geen restitutie door Booking.com
Geplaatst: 30 nov 2023 11:40
Geachte lezer,
Graag jullie advies in de volgende kwestie met booking.com.
Ik heb in januari van dit jaar een hotel geboekt via booking.com. in juni kreeg ik een email van booking.com dat het hotel was geannuleerd en ik op zoek moest naar een ander hotel. Booking.com zou een deel van de kosten vergoeden, maar tot op heden talloze mails en 2 brieven geen schriftelijke reactie ontvangen. Het hotel heeft ondanks de factuur met 4 kamers en 8 volwassenen netjes aangeleverd. In de bijlage is netjes alles gespecificeerd. Echter booking.com valt over het feit dat alles op 1 factuur staat o.v.v. van 2 (personen) en dat is natuurlijk vreemd maar 2 personen vermelden en voor 4 kamers betalen voor 8 personen ontbijt en 8 personen toeristenbelasting zoals vermeld op de bijlage geeft weinig inzicht van meedenken met de klant door booking.com. nog weigeren zij zelf contact te leggen met het hotel. Ik vraag de lezers wat kan ik nog meer doen?
Graag jullie advies in de volgende kwestie met booking.com.
Ik heb in januari van dit jaar een hotel geboekt via booking.com. in juni kreeg ik een email van booking.com dat het hotel was geannuleerd en ik op zoek moest naar een ander hotel. Booking.com zou een deel van de kosten vergoeden, maar tot op heden talloze mails en 2 brieven geen schriftelijke reactie ontvangen. Het hotel heeft ondanks de factuur met 4 kamers en 8 volwassenen netjes aangeleverd. In de bijlage is netjes alles gespecificeerd. Echter booking.com valt over het feit dat alles op 1 factuur staat o.v.v. van 2 (personen) en dat is natuurlijk vreemd maar 2 personen vermelden en voor 4 kamers betalen voor 8 personen ontbijt en 8 personen toeristenbelasting zoals vermeld op de bijlage geeft weinig inzicht van meedenken met de klant door booking.com. nog weigeren zij zelf contact te leggen met het hotel. Ik vraag de lezers wat kan ik nog meer doen?