Pagina 1 van 1

Netflix geeft vaak foutmelding

Geplaatst: 12 dec 2023 09:04
door Jannie1951
We betalen maandelijks netjes onze abbonementskosten van Netflix en Ziggo maar Netflix geeft bij ons dagelijks de foutmelding Netflix-fout tvq-pb-101 (1.8)

We hebben alle sites al afgespeurt om te kijken hoe we deze fout kunnen verhelpen. ook meerdere keren gebeld met Ziggo, maar zonder succes. Nu willen we ons geld terug van Ziggo, maar dat krijgen we niet. Wat zouden jullie doen? Ik weet het even niet meer

Re: Netflix geeft vaak foutmelding

Geplaatst: 12 dec 2023 10:13
door Jannie1951
@zeerprive, bedankt. We hebben het al langere tijd en ik zal eens iemand vragen om naar de internet verbinding te kijken

Re: Netflix geeft vaak foutmelding

Geplaatst: 12 dec 2023 10:44
door 16again
Of het ligt aan je TV:
https://help.netflix.com/en/node/59985
Probeer je account eens ergens op een PC

Re: Netflix geeft vaak foutmelding

Geplaatst: 12 dec 2023 12:34
door Cro
Dit soort zaken altijd op meerdere apparaten testen om bepaalde zaken uit te sluiten.
Een vriendin van mij had ook constant gedoe met streaming apps op de smart tv, daarna getest op de laptop en tablet en geen enkel probleem. Was uiteindelijk gewoon een probleem met een gebrekkige wifi implementatie op de TV, waardoor de verbinding naar dat apparaat gewoon ruk was.

TV bekabeld aangesloten en nooit meer een probleem gehad.

Re: Netflix geeft vaak foutmelding

Geplaatst: 13 dec 2023 15:43
door Jannie1951
Bedankt allemaal!