Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Geplaatst: 23 dec 2023 15:40
Op 10 december glasschilderij besteld bij Wallfield. Dit als kerst kado voor mijn familie.
Op de website van Wallfield stond levering binnen 3-5 dagen. Mooi op tijd zul je denken. Kreeg gelijk een bevestiging van de bestelling , maar toen werd het stil. Echter na een week nog steeds niks gehoord te ver verzending of track and trace. Dus een mail gestuurd , maar na twee dagen nog geen antwoord. Wederom een mail gestuurd met verzoek een update over de status te sturen. Na nog een dag geen reactie. Helaas is er geen mogelijkheid om
de klantenservice telefonisch te benaderen. Je kan alleen een webformulier invullen of een chat via whatsapp te starten. Zowel webformulier verstuurd als een chat met verzoek de mails te beantwoorden over de status van bestelling , dat het gaat om kerstkado’s en wanneer het geleverd gaat worden. Alleen via de chat kreeg ik standaard reply met de boodschap dat ze proberen binne. 24 u te antwoorden. Vervolgens kreeg ik na een halve dag een reactie op de chat dat het elk moment de deur uit kan gaan. De volgende dag nog geen track & trace en begin weer te chatten , dag later het bericht dat er ‘iets vreemds’ aan de hand is want de bestelling was nog steeds niet verstuurd en wist niet te vertellen waarom. Ik vroeg of het dan alsnog niet gelijk verstuurd kon worden. En wederom geen antwoord. Daarna nog meerdere keren om antwoord gevraagd , via chat, mail en webformulier. Maar wordt compleet genegeerd .. Vraag is, wat kun je doen als er niet aan de leverplicht voldaan wordt en je geen reactie ontvangt op vragen?
Het gaat hier over prijzige artikelen vanaf €88,- , en de website ziet er zeer fancy uit wat suggereert dat ze voor kwaliteit gaan, ook in service… de praktijk blijkt anders .
Op de website van Wallfield stond levering binnen 3-5 dagen. Mooi op tijd zul je denken. Kreeg gelijk een bevestiging van de bestelling , maar toen werd het stil. Echter na een week nog steeds niks gehoord te ver verzending of track and trace. Dus een mail gestuurd , maar na twee dagen nog geen antwoord. Wederom een mail gestuurd met verzoek een update over de status te sturen. Na nog een dag geen reactie. Helaas is er geen mogelijkheid om
de klantenservice telefonisch te benaderen. Je kan alleen een webformulier invullen of een chat via whatsapp te starten. Zowel webformulier verstuurd als een chat met verzoek de mails te beantwoorden over de status van bestelling , dat het gaat om kerstkado’s en wanneer het geleverd gaat worden. Alleen via de chat kreeg ik standaard reply met de boodschap dat ze proberen binne. 24 u te antwoorden. Vervolgens kreeg ik na een halve dag een reactie op de chat dat het elk moment de deur uit kan gaan. De volgende dag nog geen track & trace en begin weer te chatten , dag later het bericht dat er ‘iets vreemds’ aan de hand is want de bestelling was nog steeds niet verstuurd en wist niet te vertellen waarom. Ik vroeg of het dan alsnog niet gelijk verstuurd kon worden. En wederom geen antwoord. Daarna nog meerdere keren om antwoord gevraagd , via chat, mail en webformulier. Maar wordt compleet genegeerd .. Vraag is, wat kun je doen als er niet aan de leverplicht voldaan wordt en je geen reactie ontvangt op vragen?
Het gaat hier over prijzige artikelen vanaf €88,- , en de website ziet er zeer fancy uit wat suggereert dat ze voor kwaliteit gaan, ook in service… de praktijk blijkt anders .