Pagina 1 van 1
Belsimpel en hollands nieuwe weigeren abonnement maar schrijven wel af
Geplaatst: 09 feb 2024 07:57
door Martin7971
Ik heb via belsimpel een Hollands nieuwe abonnement. Alles was goed. Volgende dag geen telefoon. Had hollands nieuwe toch geweigerd. Maar weigerde ook te annuleren zodat ik het aankoopbedrag van toestel terug kan krijgen. Belsimpel heeft inprincipe mijn toestel geld nog , maar doordat hollands nieuwe niet annuleert krijg ik voorlopig mijn geld niet terug. En wat gebeurt me vandaag hollands nieuwe heeft abbonements geld wel afgeschreven. Dus geen abbonemet geen toestel wel maandelijks bedrag van rekening. Al bel ik de hele dag me geld niet retour van toestel.
Re: Belsimpel en hollands nieuwe weigeren abonnement maar schrijven wel af
Geplaatst: 09 feb 2024 13:06
door Seinhuis
Wat vaak gebeurt is dat de automatische incasso al (automatisch) aangemaakt is, en dat u na enkele dagen uw geld terug krijgt.
Wacht een paar dagen en controleer ook het geld wat bij wordt geschreven (soms vanaf een andere rekeningnummer).
Indien u na 3 weken na het weigeren van het contract geen geld terug gekregen hebt dan kunt u (na schriftelijke contact gehad hebben met Belsimpel en Hollands Nieuwe) contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of
www.juridischloket.nl. Of ga naar
www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Re: Belsimpel en hollands nieuwe weigeren abonnement maar schrijven wel af
Geplaatst: 09 feb 2024 15:07
door k2p
Wat een raar verhaal. En wat raar dat Belsimpel zich achter Hollands Nieuwe verschuilt. Het lijkt me heel simpel, of ze leveren een toestel, of ze geven je je geld terug. Hollands Nieuwe moeten zij maar uitzoeken. Als je de weigering zwart of wit hebt, zou ik in ieder geval de abonnementsgelden direct storneren.