Besteld op 30 november 2022, via de peugeot dealer, een mooie nieuwe E208. via de eigen peugeot (Stellantis) Private Lease.
Je moet even wachten, levering verwacht september 2023. Je hoort niets van je dealer, je wacht netjes tot het bijna september is. Dan verras je je dealer even met een bezoekje en ziet tot je verbasing dat de dealer een andere naam heeft. Geen probleem meneer, uw auto is in bestelling en wordt gewoon bij ons geleverd. Wanneer? , ja zodra het chassisnummer bekend is zien wij dit in het bestelsysteem. Meer weten we niet en kunnen we ook niet achterhalen., u moet even geduld hebben.
Dan is het september geweest, nee meneer, u moet gewoon wachten, we zien niets in het bestelsysteem en kunnen nergens iets navragen, zo werkt dat nu eenmaal bij auto's.
Dus dan maar een telefoontje naar het hoofdkantoor van vestiging, in dit geval Hedin in Amsterdam. Het resultaat was 2 dagen later een bosbloemen namens Hedin. De vestigingsmanager zou mij persoonlijk op de hoogte houden.
Vervolgens 2 dagen later een screenshot uit het bestelsysteem van de manager. Een voorlopige afleverdatum in november 23 , meer staat er niet in.
Elke 2 weken krijg ik een mail, of ik stuur een mail en krijg netjes weer een reactie, dan veranderd de datum in december, dan in 8 januari, meneer, de auto is een facelift, die is net in oktober in productie gegaan, ik verwacht dat de auto echt nu snel geleverd word. Dan levering 30 januari, dan op 2 januari staat er opeens 9 januari.
Maar op 9 januari geen E208. Maar wel opeens een chassisnummer in het systeem. De auto is gemaakt!!!.
Alfred waarmee ik via FB contact mee heb heeft ook op die 9 januari een chassisnummer.
De datum is de volgende dag veranderd naar 26 januari. Dus word het nu werkelijkheid.
Alfred krijgt van zijn dealer een leuke kaart, Uw auto is geboren. Geweldig toch?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)