ODIDO incasseert onterechte boetes
Geplaatst: 29 feb 2024 11:11
Begin december heb ik een nieuwe TV box gekregen en een mail met daarin de medeling dat ik de oude kon weggooien. Vervolgens kreeg ik op 14/2 een mail met de melding dat de oude TV box nog altijd niet was teruggezonden en dat ik daarom 90 euro boete zou krijgen. Inmiddels heb ik al drie mensen gesproken bij ODIDO die van alles beloofde (inclusief terugbellen) maar blijkbaar niet weten hoe je een belofte moet houden.
Ik heb de automatische incasso al terug laten boeken (boete werd gewoon geïncasseerd) en via chat/X/Facebook om een reactie gevraagd. U raadt het vast al. Hier hoor je ook niets meer van.
Graag zou ik horen hoe nu verder nog te handelen of moet ik gewoon hun reactie afwachten? Reageren op de toegestuurde mail heeft geen succes want als antwoord krijg ik dan dat deze niet wordt gelezen.
Ik heb de automatische incasso al terug laten boeken (boete werd gewoon geïncasseerd) en via chat/X/Facebook om een reactie gevraagd. U raadt het vast al. Hier hoor je ook niets meer van.
Graag zou ik horen hoe nu verder nog te handelen of moet ik gewoon hun reactie afwachten? Reageren op de toegestuurde mail heeft geen succes want als antwoord krijg ik dan dat deze niet wordt gelezen.