Basic Fit - dubbel abonnement incasso
Geplaatst: 14 mar 2024 19:42
Ik kwam deze week erachter dat er maandelijks 2 keer contributie wordt afgeschreven van mijn rekening en dit al sinds Juni 2021! Bij nakijken bleek dat Basic Fit een dubbel abonnement afschrijft voor dezelfde persoon. Ik ben sinds 2019 lid van Basic Fit en heb nooit een nieuw abonnement afgesloten, ook heb ik nooit een email hierover gehad. (iets dat je wel verwacht als je een abonnement afsluit ). Dit is dus nooit gebeurd. Waarschijnlijk is bij Basic fit tijdens de Corona periode iets fout gegaan.
Na contact met de live Chat bij Basic fit , kreeg ik inderdaad te horen dat er 2 abonnementen onder mijn naam stonden en mij werd ook onmiddelijk verteld dat ze 1 ervan gingen stopzetten en het bedrag zouden terugstorten. Fijn, maar niet heus, want het bedrag dat ze terugstorten is van de afgelopen 6 maanden. De 24 ervoor zijn voor eigen rekening zegt Basic Fit want dan had ik maar beter moeten uitkijken. We hebben het hier over een bedrag van over de 1000 euro. Dit kan toch niet zomaar?? Er is nooit een pasje aangemaakt of iets dergelijks voor het zogenaamde tweede abonnement. Kan ik hier werk van maken?
Na contact met de live Chat bij Basic fit , kreeg ik inderdaad te horen dat er 2 abonnementen onder mijn naam stonden en mij werd ook onmiddelijk verteld dat ze 1 ervan gingen stopzetten en het bedrag zouden terugstorten. Fijn, maar niet heus, want het bedrag dat ze terugstorten is van de afgelopen 6 maanden. De 24 ervoor zijn voor eigen rekening zegt Basic Fit want dan had ik maar beter moeten uitkijken. We hebben het hier over een bedrag van over de 1000 euro. Dit kan toch niet zomaar?? Er is nooit een pasje aangemaakt of iets dergelijks voor het zogenaamde tweede abonnement. Kan ik hier werk van maken?