Uitvaartverzorging
Geplaatst: 03 sep 2004 15:35
Hallo,
Wat doet u als een uitvaartcentrum (in dit geval Goetzee in Rotterdam)op een ondeskundige wijze te werk gaat met de overledene? Bijvoorbeeld dat het gezicht v/d overledene niet meer herkenbaar is. Het gaat hier niet om een (auto)ongeluk waarbij het gezicht soms onherkenbaar/verminkt is. Dat is hier niet het geval. Ik heb mijn ongenoegen ter plaatse gemeld en een klacht gedeponeerd bij de directie v/h uitvaartcentrum. In het antwoord v/d directie staan allerlei onjuistheden. Ik heb mij vervolgens gericht tot de Klachteninstituut Uitvaartwezen in Huizen. Deze heeft telefonisch contact opgenomen met het betreffende uitvaartcentrum. Uiteindelijk blijft de stichting klachtennstituut v mening dat het uitvaartcentrum de verzorging zo goed mogelijk heeft uitgevoerd en sluit daarmee het dossier (telefonisch afgehandeld dus). Ik ben het hier niet mee eens en kan dit staven d.m.v. bewijsmateriaal (o.a. foto's). Tenslotte heb ik contact gehad met de geschillencommissie NVU. Deze valt weg aangezien Stichting Uitvaartwezen Uitvaartwezen een bindende beslissing is voor beide partijen en dat er tegen de beslisssing geen beroep mogelijk is.
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mensen dit meemaken. Waar heeft u uw recht kunnen halen of zou ik dan bij een advocaat moeten aankloppen en welke advocaten (graag op no cure no pay-basis) behandelen dergelelijke zaken? Ja mensen, zo gaat Nederland om met de burgers. Gaarne uw mening.
met vriendelijke groet,
Naomy
Wat doet u als een uitvaartcentrum (in dit geval Goetzee in Rotterdam)op een ondeskundige wijze te werk gaat met de overledene? Bijvoorbeeld dat het gezicht v/d overledene niet meer herkenbaar is. Het gaat hier niet om een (auto)ongeluk waarbij het gezicht soms onherkenbaar/verminkt is. Dat is hier niet het geval. Ik heb mijn ongenoegen ter plaatse gemeld en een klacht gedeponeerd bij de directie v/h uitvaartcentrum. In het antwoord v/d directie staan allerlei onjuistheden. Ik heb mij vervolgens gericht tot de Klachteninstituut Uitvaartwezen in Huizen. Deze heeft telefonisch contact opgenomen met het betreffende uitvaartcentrum. Uiteindelijk blijft de stichting klachtennstituut v mening dat het uitvaartcentrum de verzorging zo goed mogelijk heeft uitgevoerd en sluit daarmee het dossier (telefonisch afgehandeld dus). Ik ben het hier niet mee eens en kan dit staven d.m.v. bewijsmateriaal (o.a. foto's). Tenslotte heb ik contact gehad met de geschillencommissie NVU. Deze valt weg aangezien Stichting Uitvaartwezen Uitvaartwezen een bindende beslissing is voor beide partijen en dat er tegen de beslisssing geen beroep mogelijk is.
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mensen dit meemaken. Waar heeft u uw recht kunnen halen of zou ik dan bij een advocaat moeten aankloppen en welke advocaten (graag op no cure no pay-basis) behandelen dergelelijke zaken? Ja mensen, zo gaat Nederland om met de burgers. Gaarne uw mening.
met vriendelijke groet,
Naomy