LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ludieke actie website Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jan de Graaf

Ludieke actie website Dexia

Ongelezen bericht door Jan de Graaf »

Vanmorgen stond ik op met een aardig ideetje: Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een programmaatje dat een hele website binnen haalt op je PC. Je kunt dus op die manier de gehele website met alle toeters en bellen binnenhalen op je PC, de teksten wijzigen en vervolgens op een ergens geclaimde webruimte weer terug zetten. Op deze manier kan je heel ludiek werkelijk melden hoe je over in dit geval Dexia denkt. Maak de site bekend via nieuwsgroepen etc. en je bereikt al snel 1000-en mensen. Het zal wel niet mogen, maar als je het heel slim opzet dan is daar wel een mouw aan te passen.

Sara Etty

Re: Ludieke actie website Dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Mag inderdaad niet en er zijn hele slimme mensen die mensen die dit soort dingen doen altijd weten te achterhalen.

Nog effe Jan....

Ongelezen bericht door Nog effe Jan.... »

Zit net even te proberen maar het blijkt dat mijn hotmail adres niet meer bestaat. Kan kloppen, al meer dan twee maanden niet meer gebruikt. Ik zal straks wel even een nieuw adres aanmaken. Ik heb net overigens even een site binnen gehaald en het werkt perfect!!!!

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Jan,
Kijk eens op de site van Blok onder de link met de titel:
Computervredebreuk.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Oke Sara,

Was maar een idee. Dan houdt het op.
Bedankt voor je snelle reactie

Jan

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Jan,

Je kunt dit beter niet doen. Ik vind het op zich een heel leuk idee. Lijkt een beetje op het idee dat ik laatst in dit forum las over mensen die brieven van Dexia wilden publiceren op een website. Grappig als die site dan op die van Dexia lijkt, maar wel strafbaar, lijkt mij......

Gesloten