Pagina 1 van 1

Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Geplaatst: 26 mar 2024 18:47
door AnnetKr
Valante, wat een slecht, dubieus, zeer klant onvriendelijk bedrijf.
Horloge gekocht. Geannuleerd. Horloge wordt toch verzonden ondanks reactie via de mail. 2 maanden moeten wachten op retourgeld. Lotte en Sanne geven antwoord per mail, maar reageren totaal niet op vragen, sturen alleen maar standaard mails retour. Lotte en Sanne bevestigen uiteindelijk mijn retour maar komen afspraak niet na wat betreft volledig terugbetalen ban mijn aankoop. Daarentegen word mijn mailbox vol gegooid. Dat als ik het horloge wel houd, dan krijg ik 40% korting bovenop de aanbieding. Hoe geloofwaardig ben je dan als bedrijf. Oftewel hier niet kopen!

Re: Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Geplaatst: 27 mar 2024 11:32
door NeoDutchio
Maar wat had u dan verwacht van een verkoper met als bedrijfsadres een storagebox?
Hoeveel horloges heeft een normale winkel? Hoe denkt u dat deze verkoper kan overleven met de verkoop van slechts verschillende 21 horloges die ook nog eens allemaal 50% zijn afgeprijsd?
Vooraf onderzoek doen naar een verkoper scheelt een hoop gedonder achteraf. Maar ja, daar word pas een jaar of 10 voor gewaarschuwd.

Re: Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Geplaatst: 27 mar 2024 13:09
door Speedy123
Nou daar gaan we weer. Even checken bij de KvK. Valante is een handelsnaam van AK-Media B.V.

Het vestiging adres is een postbus die gehuurd wordt bij een opslagruimte verhuurder in Almere.

Bij retourneren binnen de 14 dagen bedenktijd bij koop op afstand wordt 2,5 procent kosten in rekening gebracht plus de terugzend kosten zijn voor de klant.

Klinkt dat als een bedrijf waar u wilt kopen, dan moet u dat vooral doen. Ik zou het persoonlijk niet doen, ik haak af op de postbus.