Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Radar kreeg tientallen klachten binnen over parkeerapp Easypark. Daarom zijn we benieuwd naar jouw ervaring met deze app. Laat het ons weten.
-
- Berichten: 1261
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Goed, eigenlijk. Lijkt me niet raar dat er op het aantal gebruikers van de app ook dingen fout gaan, maar onze ervaring met twee accounts is prima.
wikop
vindt dit leuk
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Mijn ervaring is ook goed. Nog nooit problemen mee gehad.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Nooit problemen mee. Maar je moet natuurlijk wel kijken wat je doet ( en in welke zone je zit).
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Niets bijzonders eigenlijk. Het werkt gewoon zoals je mag verwachten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 apr 2024 10:17
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geweldige app. Al toen het nog Parkmobile was met groot genoegen gebruik van gemaakt. Scheelt een boel gedoe bij de betaalautomaat. Wel even opletten bij het wegrijden, dat je de app uitgezet hebt. Eigen verantwoordelijkheid.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geen problemen gehad met Easypark, werkt goed.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Kreeg rekening van auto nr., totaal onbekend , maar hun zeggen , vrouw ingelogd . Kan helemaal niet want telefoon staat op haar meisjes naam . Totaal onbereikbaar , na dagen proberen , eindelijk iemand gesproken , was helaas niet te verstaan . Was ook nog 5 straten verder in wijk , ook 24 uur door gelopen . Aangifte gedaan bij Politie, Gemeente Parkeren gemeld , RDW gebeld en weet nu dat het Peugeot is , terwijl ik Opel bezit .Krijg nu van incasso steeds e mails , die in spam belanden , dus denk dat het gewoon oplichterij is . die lui van incasso ook geprobeerd te bellen , weet reeds 3 nummers maar steeds onbereikbaar . geprobeerd met email te sturen , aangegeven zie jullie wel voor de kantonrechter . Ben er gans klaar mee.
Woger
vindt dit leuk
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Mijn ervaring met het gebruik van de app zijn prima. Mijn probleem zit in het account na het samengaan van Parkmobile en Easypark. Als ik op de site op mijn account wil inloggen staan er gegevens van iemand anders. Voertuig en parkeerhistorie kloppen niet, evenals de naam die van een dame uit Amsterdam is, terwijl ik een heer uit het oosten van het land ben.
Ik kan mijn app gewoon gebruiken en krijg ook gewoon de juiste facturen. Maar mij bekruipt het gevoel dat als ik iemand anders gegevens kan zien, er ook misschien iemand is die mijn gegevens kan zien.
Ik heb al twee keer contact met de klantenservice gezocht en twee keer een niet werkende oplossing gekregen.
Ik gebruik de app nog steeds zolang dat nog juist werkt, maar kan dus niet meer via de website mijn facturen zien en printen of mijn account inzien.
Ik kan mijn app gewoon gebruiken en krijg ook gewoon de juiste facturen. Maar mij bekruipt het gevoel dat als ik iemand anders gegevens kan zien, er ook misschien iemand is die mijn gegevens kan zien.
Ik heb al twee keer contact met de klantenservice gezocht en twee keer een niet werkende oplossing gekregen.
Ik gebruik de app nog steeds zolang dat nog juist werkt, maar kan dus niet meer via de website mijn facturen zien en printen of mijn account inzien.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Onderwerp: Aanhoudende problemen met EasyPark en het verzoek om restitutie voor ongebruikte parkeerdiensten
Beste forumleden,
Ik wil mijn langdurige strijd met EasyPark delen en advies inwinnen over hoe verder te handelen. Op 8 juli 2023 om 20:31 uur parkeerde ik mijn auto op de Cruquiuskade in Amsterdam, waarbij ik onbewust te maken kreeg met gewijzigde parkeertijden van 21:00 uur naar 23:59 uur, een verandering die drie dagen eerder was doorgevoerd. Helaas werd mij geen melding gemaakt van deze aanpassing, wat resulteerde in onverwacht hoge parkeerkosten van €132,89 (tot de volgende dag zondag 23:59 uur).
De kern van mijn frustratie ligt in het feit dat ik mijn auto al had opgehaald en thuis was geparkeerd binnen 1,5 uur na het parkeren, zoals ondersteund door videobeelden van mijn oprit die de exacte tijden van vertrek en aankomst tonen. Deze beelden bewijzen onweerlegbaar dat ik geen gebruik heb gemaakt van de parkeerservice voor de gehele in rekening gebrachte periode.
Sinds het indienen van mijn bezwaar op de datum van het incident, ben ik in een langdurig proces verwikkeld met EasyPark. Ondanks meerdere pogingen en communicatie van mijn kant, blijft een oplossing of restitutie uit. De klantenservice heeft tot nu toe niet adequaat gereageerd, wat mijn situatie nog frustrerender maakt.
Ik voel me oneerlijk behandeld, aangezien ik moet betalen voor een dienst die ik aantoonbaar niet heb gebruikt. Volgens de algemene voorwaarden van EasyPark zou een restitutie mogelijk moeten zijn bij systeemfouten, en het ontbreken van een waarschuwingsbericht over de verandering in het parkeerbeleid zou als zodanig moeten worden beschouwd.
Ik verzoek EasyPark dringend om mijn zaak opnieuw te bekijken en de onterecht in rekening gebrachte kosten te annuleren, gezien het bewijs dat ik heb aangeleverd. Ik vraag de gemeenschap hier op het forum of iemand anders vergelijkbare ervaringen heeft gehad en hoe zij dit hebben aangepakt. Alle suggesties of juridisch advies zijn welkom, aangezien ik overweeg verdere stappen te ondernemen als deze kwestie niet spoedig wordt opgelost.
Beste forumleden,
Ik wil mijn langdurige strijd met EasyPark delen en advies inwinnen over hoe verder te handelen. Op 8 juli 2023 om 20:31 uur parkeerde ik mijn auto op de Cruquiuskade in Amsterdam, waarbij ik onbewust te maken kreeg met gewijzigde parkeertijden van 21:00 uur naar 23:59 uur, een verandering die drie dagen eerder was doorgevoerd. Helaas werd mij geen melding gemaakt van deze aanpassing, wat resulteerde in onverwacht hoge parkeerkosten van €132,89 (tot de volgende dag zondag 23:59 uur).
De kern van mijn frustratie ligt in het feit dat ik mijn auto al had opgehaald en thuis was geparkeerd binnen 1,5 uur na het parkeren, zoals ondersteund door videobeelden van mijn oprit die de exacte tijden van vertrek en aankomst tonen. Deze beelden bewijzen onweerlegbaar dat ik geen gebruik heb gemaakt van de parkeerservice voor de gehele in rekening gebrachte periode.
Sinds het indienen van mijn bezwaar op de datum van het incident, ben ik in een langdurig proces verwikkeld met EasyPark. Ondanks meerdere pogingen en communicatie van mijn kant, blijft een oplossing of restitutie uit. De klantenservice heeft tot nu toe niet adequaat gereageerd, wat mijn situatie nog frustrerender maakt.
Ik voel me oneerlijk behandeld, aangezien ik moet betalen voor een dienst die ik aantoonbaar niet heb gebruikt. Volgens de algemene voorwaarden van EasyPark zou een restitutie mogelijk moeten zijn bij systeemfouten, en het ontbreken van een waarschuwingsbericht over de verandering in het parkeerbeleid zou als zodanig moeten worden beschouwd.
Ik verzoek EasyPark dringend om mijn zaak opnieuw te bekijken en de onterecht in rekening gebrachte kosten te annuleren, gezien het bewijs dat ik heb aangeleverd. Ik vraag de gemeenschap hier op het forum of iemand anders vergelijkbare ervaringen heeft gehad en hoe zij dit hebben aangepakt. Alle suggesties of juridisch advies zijn welkom, aangezien ik overweeg verdere stappen te ondernemen als deze kwestie niet spoedig wordt opgelost.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Zou de laatste reactie van de redactie zijn omdat er alleen nog maar positieve reacties waren geplaatst?
Lady1234
vindt dit leuk
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Dat er geen klachten zijn over een bedrijf, kan natuurlijk niet.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Trustpilot kreeg honderden klachten binnen...https://nl.trustpilot.com/review/easypark.com/nl
-
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 25 jul 2007 12:34
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Werkt prima in mijn beleving, fijne app en doet wat het moet doen. heb ook de Europese versie app en ook daarmee geen problemen ervaren. Enige minpunt is de € 0,35 start-fee die je moet betalen. Als je dus ergens kort wilt parkeren (waarom de app initieel natuurlijk is begonnen, zodat je nooit teveel betaald) zijn die startkosten hoger dan de daadwerkelijke parkeerkosten. Daar zouden ze nog wel iets op mogen verzinnen. Bijv. dat de fee voor Easypark een percentage is van het totale parkeerbedrag met een max. bedrag of max. percentage.
verder fijne app hoor!
verder fijne app hoor!
-
- Berichten: 1261
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Als je geen start-fee wilt betalen, neem de Q-Park app. Werkt ook prima op straat, en dus geen start kosten. Scheelt enorm als je vaak kort parkeert.
Marktkenner
vindt dit leuk
-
- Berichten: 650
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
1) wat heeft de verlengde parkeertijd er mee te maken? Dat wordt bepaald door de gemeente en niet door de app020INFO schreef: ↑18 apr 2024 12:51waarbij ik onbewust te maken kreeg met gewijzigde parkeertijden van 21:00 uur naar 23:59 uur, een verandering die drie dagen eerder was doorgevoerd. Helaas werd mij geen melding gemaakt van deze aanpassing, wat resulteerde in onverwacht hoge parkeerkosten van €132,89 (tot de volgende dag zondag 23:59 uur).
De kern van mijn frustratie ligt in het feit dat ik mijn auto al had opgehaald en thuis was geparkeerd binnen 1,5 uur na het parkeren,
2) u hoeft niet te bewijzen waar u was. U moet bewijzen dat u de app gestopt heeft.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Heb al eerder gereageerd maar toch nog even dit. Easypark zegt dat ik om 14 maart een nieuwe parkeeractie heb gestart terwijl ik de oude had afgesloten om16:00; misschien per ongeluk volgens hun.
Nu dacht ik, stel fictief, als dit zo zou zijn en ik doe dit in mijn tuut voordat ik wegrij, dat wordt de oude afgesloten om 16:00 en de nieuwe om ook 16:00 gestart...dit zou dan toch op dezelfde lokatie zijn?? De tweede is gestart op een parkeerzone voor vergunninghouders a 50 euro..
Als ik op twee plaatsen tegelijk kan zijn kan ik waarschijnlijk leuk verdienen ipv betalen
Nu dacht ik, stel fictief, als dit zo zou zijn en ik doe dit in mijn tuut voordat ik wegrij, dat wordt de oude afgesloten om 16:00 en de nieuwe om ook 16:00 gestart...dit zou dan toch op dezelfde lokatie zijn?? De tweede is gestart op een parkeerzone voor vergunninghouders a 50 euro..
Als ik op twee plaatsen tegelijk kan zijn kan ik waarschijnlijk leuk verdienen ipv betalen
-
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
in 99% van de gevallen geen problemen met app, maar in 1% van de parkeeracties krijg ik de parkeeractie niet direct gestopt. Dit heb ik eens in de gaten gehouden en dat is altijd als er aan een GSM mast in de buurt wordt gewerkt en er geen goed signaal is.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Als je telefoon geen bereik heeft, kan je inderdaad niet direct stoppen. Het lukt wel, alleen het duurt wat langer. Maar dat ligt niet aan de app natuurlijk.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 apr 2024 11:56
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
zeer onduidelijke website, facturen niet te vinden,alleen via app,bij parkmobile was het veel simpeler.
snel opzeggen die zooi.
zogenaamd zo geregeld opzeggen staat er pff.
Wat jammer dat je wilt opzeggen! Ben je de hoofdgebruiker? Dan is het zo geregeld:
Ga in de paarse EasyPark formerly Parkmobile-app naar ‘Account’.
Kies ‘Persoonlijke gegevens’.
Klik onderaan op ‘Account verwijderen’.
Doorloop de verdere stappen om op te zeggen.
Nu nog erger, opzeggen valt dus ook niet mee,
Melding Account not applicable for deletion.
Ik haat dit soort dingen.
Ik wil er gewoon vanaf!
snel opzeggen die zooi.
zogenaamd zo geregeld opzeggen staat er pff.
Wat jammer dat je wilt opzeggen! Ben je de hoofdgebruiker? Dan is het zo geregeld:
Ga in de paarse EasyPark formerly Parkmobile-app naar ‘Account’.
Kies ‘Persoonlijke gegevens’.
Klik onderaan op ‘Account verwijderen’.
Doorloop de verdere stappen om op te zeggen.
Nu nog erger, opzeggen valt dus ook niet mee,
Melding Account not applicable for deletion.
Ik haat dit soort dingen.
Ik wil er gewoon vanaf!
Woger
vindt dit leuk