Support Youfone lost probleem niet op
Geplaatst: 29 apr 2024 14:15
Hoi,
Al maanden ben ik via de email bezig om een aantal problemen met 2 van de 3 Youfone abonnementen te laten oplossen.
Ik heb inmiddels 50+ mails gestuurd en steeds waarbij ik mijn 2 cases ongeveer 5 keer helemaal heb uitgelegd en voorzien van screenshots met bewijs en steeds maar weer lossen het niet op. Telkens weer wordt om dezelfde informatie gevraagd en als ze dan inhoudelijk reageren (wat meestal niet gebeurd) interpreteren ze de informatie fout of ik hoor later nog van ze.
Het gaat om een data-aanvuller die niet gebruikt kon worden omdat het data-plafond ingreep en deze data blokkeerde en om korting op het eerste jaar abonnement die niet wordt gegeven.
Response duurt vaak meer dan een week en bestaat vaak uit de vraag naar meer gegevens. Maar een oplossing heb ik nog niet gekregen. Ik krijg de indruk dat de helpdesk niet meer doet dan pappen en nathouden.
Al maanden ben ik via de email bezig om een aantal problemen met 2 van de 3 Youfone abonnementen te laten oplossen.
Ik heb inmiddels 50+ mails gestuurd en steeds waarbij ik mijn 2 cases ongeveer 5 keer helemaal heb uitgelegd en voorzien van screenshots met bewijs en steeds maar weer lossen het niet op. Telkens weer wordt om dezelfde informatie gevraagd en als ze dan inhoudelijk reageren (wat meestal niet gebeurd) interpreteren ze de informatie fout of ik hoor later nog van ze.
Het gaat om een data-aanvuller die niet gebruikt kon worden omdat het data-plafond ingreep en deze data blokkeerde en om korting op het eerste jaar abonnement die niet wordt gegeven.
Response duurt vaak meer dan een week en bestaat vaak uit de vraag naar meer gegevens. Maar een oplossing heb ik nog niet gekregen. Ik krijg de indruk dat de helpdesk niet meer doet dan pappen en nathouden.