Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Geplaatst: 15 mei 2024 09:14
Goedemorgen
Ik heb bij de webshop Discount office een set van drie wifi versterkers gekocht. NA een paar dagen wordt het product geleverd maar het is een set van twee units i.p.v. de bestelde 3 set met drie units.
Ik heb via de webshop hiervan een melding gemaakt. Ik krijg hierop als antwoord, dat er bij discount office een fout is gemaakt dat de verkeerde set kan terug sturen en de juiste set kan bestellen met bijbetaling van bijna €50,-
Ik heb via de mail meerder keren contact gehad met het bedrijf en bezwaar gemaakt van het feit dat als zij een fout maken dat ik verwacht dat ik juiste product krijg zonder betaling.
Ben ik nou gek?
Ik heb bij de webshop Discount office een set van drie wifi versterkers gekocht. NA een paar dagen wordt het product geleverd maar het is een set van twee units i.p.v. de bestelde 3 set met drie units.
Ik heb via de webshop hiervan een melding gemaakt. Ik krijg hierop als antwoord, dat er bij discount office een fout is gemaakt dat de verkeerde set kan terug sturen en de juiste set kan bestellen met bijbetaling van bijna €50,-
Ik heb via de mail meerder keren contact gehad met het bedrijf en bezwaar gemaakt van het feit dat als zij een fout maken dat ik verwacht dat ik juiste product krijg zonder betaling.
Ben ik nou gek?