Zoofy screening is een wassen neus
Geplaatst: 03 jun 2024 12:31
We zochten een Timmerman/Klus vakman.
Via de site van Vereniging Eigen Huis werd Zoofy als betrouwbare party aangemerkt. Zo zijn we op zoek gegaan naar de site van Zoofy:
Zoofy presenteert zich als betrouwbare partij. Zo staat er "alleen gescreende vakmannen" en boek een betrouwbare klusser.
Tevens wordt Zoofy via de consumentenbond en Vereniging Eigen huis als betrouwbare partij aangekondigd.
We hebben via Zoofy een Timmerman aangevraagd, echter bleek dit beun de haas te zijn. De beste man deed echt wel zijn best. Echter het probleem waarom we gevraagd hadden werd niet naar gekeken. Door de taal barrière kregen we dit ook niet duidelijk gemaakt.
We hadden nog een ander klein probleem waar de beste man zich meteen op stortte.
Namelijk een deurklink die iedere keer los kwam. De beste man zei dat het geen probleem was om het onderdeel te vervangen/maken. Echter na de eerste keer met het verkeerde materiaal terug te komen en vervolgens weer opnieuw naar een andere winkel te gaan. Zo heeft hij het nieuwe onderdeel wel gemonteerd gekregen, waar hij alles bij elkaar 6 uur over heeft gedaan. Echter 's avonds bleek hetzelfde euvel wat met het vorige slot ook het geval was, hierbij ook het geval. Misschien is het euvel wel niet op te lossen, maar geef dan niet aan dat het geen probleem is om het te maken.
We geloven dat de beste man echt zijn best deed. Maar dat hij te weinig kaas heeft gegeten van klussen.
Inmiddels bij Zoofy via de mail een klacht ingediend, omdat we ze telefonisch niet kunnen bereiken.
Echter is ons vertrouwen dusdanig beschadigd, dat we geen tweede keer meer met Zoofy in zee willen gaan.
We nemen het Zoofy kwalijk, omdat deze de tussen persoon is die beweren de mensen te screenen.
Blijkbaar heeft deze screening geen waarde.
Helaas zagen we pas later de klachten bij Radar op de site.
Via de site van Vereniging Eigen Huis werd Zoofy als betrouwbare party aangemerkt. Zo zijn we op zoek gegaan naar de site van Zoofy:
Zoofy presenteert zich als betrouwbare partij. Zo staat er "alleen gescreende vakmannen" en boek een betrouwbare klusser.
Tevens wordt Zoofy via de consumentenbond en Vereniging Eigen huis als betrouwbare partij aangekondigd.
We hebben via Zoofy een Timmerman aangevraagd, echter bleek dit beun de haas te zijn. De beste man deed echt wel zijn best. Echter het probleem waarom we gevraagd hadden werd niet naar gekeken. Door de taal barrière kregen we dit ook niet duidelijk gemaakt.
We hadden nog een ander klein probleem waar de beste man zich meteen op stortte.
Namelijk een deurklink die iedere keer los kwam. De beste man zei dat het geen probleem was om het onderdeel te vervangen/maken. Echter na de eerste keer met het verkeerde materiaal terug te komen en vervolgens weer opnieuw naar een andere winkel te gaan. Zo heeft hij het nieuwe onderdeel wel gemonteerd gekregen, waar hij alles bij elkaar 6 uur over heeft gedaan. Echter 's avonds bleek hetzelfde euvel wat met het vorige slot ook het geval was, hierbij ook het geval. Misschien is het euvel wel niet op te lossen, maar geef dan niet aan dat het geen probleem is om het te maken.
We geloven dat de beste man echt zijn best deed. Maar dat hij te weinig kaas heeft gegeten van klussen.
Inmiddels bij Zoofy via de mail een klacht ingediend, omdat we ze telefonisch niet kunnen bereiken.
Echter is ons vertrouwen dusdanig beschadigd, dat we geen tweede keer meer met Zoofy in zee willen gaan.
We nemen het Zoofy kwalijk, omdat deze de tussen persoon is die beweren de mensen te screenen.
Blijkbaar heeft deze screening geen waarde.
Helaas zagen we pas later de klachten bij Radar op de site.