Ik kreeg laatst een telefoontje of ik over wilde stappen van de Nuon naar Durion omdat ik daar 16,96% op de energierekening ging besparen.
Ik heb tijdens dat telefoongesprek aangegeven dat ik eerst even wilde overleggen met mijn vrouw en dat ze de volgende dag maar even moesten terugbellen NA 18:00 !!! omdat ik dan thuis was. Ik heb eerst op internet gekeken wat voor een bedrijf Durion was en daar ben ik van geschrokken hoeveel reacties er waren over dit bedrijf.
De één nog erger dan de andere. Durion belde niet de volgende dag terug maar enkele dagen later OVERDAG... en dan ben ik zelf niet thuis.
mijn vrouw heeft toen aangegeven dat ik niet thuis was en dat ze 's avonds maar terug moesten bellen. Nooit meer iets van gehoord...
voor hen maar beter want ik had een behoorlijk lijstje gemaakt.
want de geprekken zouden volgens forems op internet opgenomen worden, mondelinge afspraken zouden bindend zijn. enzv. enzv.
Hebben meer mensen hier mee te maken gehad de laatste tijd dan zou ik dit graag willen weten. voor het geval dat...
J.Huibers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion energieleverancier
Re: Durion energieleverancier
Er is al een topic over Durion. U kunt uw vraag daar ook kwijt.
Met vriendelijke groet,
Radar Internetredactie
Met vriendelijke groet,
Radar Internetredactie