Kosten abonnement opzeggen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JolandaWijngaart

Kosten abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door JolandaWijngaart »

Ik wilde abonnement opzeggen van magazine Psychologie. Gegoogled hoe dit te doen: gevonden, leek het. Alles ingevuld. Bleek het later dat dit een bedrijfje is die dit voor jou regelt, tegen kosten van €29,95. Bedrijf is ABBOSTOP SUPPORT.
Opzet was erg misleidend. En misschien ben ik te naïef geweest.
Hoe dit te voorkomen?

Hommer

Re: Kosten abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Hommer »

Dit is te voorkomen door beter te kijken waar u in een zoekmachine op klikt en ook op de site waar u op terecht komt beter te lezen.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

JolandaWijngaart schreef:
12 jun 2024 16:16
Ik wilde abonnement opzeggen van magazine Psychologie. Gegoogled hoe dit te doen: gevonden, leek het. Alles ingevuld. Bleek het later dat dit een bedrijfje is die dit voor jou regelt, tegen kosten van €29,95. Bedrijf is ABBOSTOP SUPPORT.
Hoe dit te voorkomen?
Je vraagt hoe dit te voorkomen? Misschien eens beginnen met opletten (wat staat er in de adresbalk) en lezen? Op de homepage van die site staat al dat het 29,95 kost, dat heb je dus ook niet gezien https://abbostop.nl/

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoe dit te voorkomen?
Kijken via welk bedrijf dit abonnement loopt, en daar de ins en outs bekijken. Als je het abonnement rechtstreeks hebt lopen heb je hier de link met alle gegevens, inclusief hoe je op moet zeggen: https://www.psychologiemagazine.nl/abon ... orwaarden/

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien in het vervolg hulp vragen aan anderen als u iets op het internet wilt doen?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Hoe dit te voorkomen?
Eigenlijk heel simpel. Ga naar de site van het magazine (de link zal vast wel ergen in het laatste nummer staan, net zoals waarschijnlijk hoe je moet opzeggen), kijk bij de abonnement voorwaarden en zeg op de juiste manier op.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Ik zal wel een ouwe zak zijn maar ik zou eerst in het tijdschrift of op de site van het tijdschrift kijken hoe je kunt opzeggen. Het zou geeneens in me opkomen om dat in eerste instantie via google te gaan zoeken. Is dat heel raar?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

rwolters schreef:
13 jun 2024 12:00
Ik zal wel een ouwe zak zijn maar ik zou eerst in het tijdschrift of op de site van het tijdschrift kijken hoe je kunt opzeggen. Het zou geeneens in me opkomen om dat in eerste instantie via google te gaan zoeken. Is dat heel raar?
Als andere ouwe zak vind ik dat helemaal niet raar. Maar misschien denken wij anders (en hebben we niet Google voor alles nodig :mrgreen: )

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Hoe te voorkomen?

In jouw geval zou ik gewoon bij het internet weg blijven want als iets simpels lezen al een te grote uitdaging is dan vrees ik dat het internet voor jou een spreekwoordelijk mijnenveld is.

Het staat echt met duidelijke koeienletters op die website dat je er voor moet betalen. Als je dat niet hebt gelezen dan ben jij zelf het probleem. PEBCAK

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

rwolters schreef:
13 jun 2024 12:00
Als andere ouwe zak (en bruinrechtse witte cisman met regelmatig kramp in de rechterarm) kijk ik wel op internet om het zo makkelijk digitaal op te zeggen. Echt geen kunst mits je zoals bij alles op internet je verstand gebruikt. Dus naar de echte site van de aanbieder. Ik stuur ook geen telegrammen en faxberichten meer.

Plaats reactie