Lycamobile automatische incasso Ayden: dubbele bundels?
Geplaatst: 24 jun 2024 12:20
Neem je 1 internet bundel. Vervolgens gaat lycamobile dag later nog een Internet bundel afschrijven via een automatische incasso. Nu zie ik op trust pilot staan dat dit dus bij meerdere klanten voorkomt. De telefonische klantenservice is slecht bereikbaar. Vervolgens krijg je te horen dat je maar een email moet gaan sturen om je aansluiting weer te laten deblokkeren!
Zij sluiten je huidige internet bundel die je netjes hebt betaald af zodra je de automatische incasso terug laat boeken!
https://nl.trustpilot.com/review/lycamobile.nl
Zelfde klachten:
Schande en oplichting
Na een prepaid bundel gekocht te hebben zonder auto hernieuwen is er binnen een week tweemaal 20 euro afgeschreven zonder beschrijving of uitleg, telefonisch is er niemand beschikbaar om dit uit te zoeken.
De klantenservice medewerkers zijn vaak niet professioneel en niet klantvriendelijk.
Zij sluiten je huidige internet bundel die je netjes hebt betaald af zodra je de automatische incasso terug laat boeken!
https://nl.trustpilot.com/review/lycamobile.nl
Zelfde klachten:
Schande en oplichting
Na een prepaid bundel gekocht te hebben zonder auto hernieuwen is er binnen een week tweemaal 20 euro afgeschreven zonder beschrijving of uitleg, telefonisch is er niemand beschikbaar om dit uit te zoeken.
De klantenservice medewerkers zijn vaak niet professioneel en niet klantvriendelijk.