Glasvezel meterkast buiten de woning
Geplaatst: 13 jul 2024 19:26
Kan ik nog opzeggen wegens wanprestatie?
Ik heb ruim 7 jaar tevreden bij tele2 geseten voor internet en tv, maar recent kregen we bericht dat internet zou stoppen en we moesten overstappen. Zat een aanbod bij van Odido en die hebben we geaccepteerd. Glasvezel.
Voordat we een afspraak met de monteur maakten, hebben we gebeld met Odido omdat onze meterkast zich niet in de woning bevindt. We hadden onze twijfels of dat allemaal wel mogelijk was. Het was geen probleem en we konden een monteur gaan inplannen, en dat was het dan dachten we.
Ze beloven een pc aan te sluiten. Dat kon onmogelijk zei de monteur, want er kon geen kabel van de meterkast naar binnen. En al zou dat kunnen, dan kan je die kabel niet wegwerken, het zou dan over het plafond moeten door 2 kamers. Ik heb nu een modem in de meterkast en een versterker (extra kosten!!) In de keuken, en een tv kastje naast de tv.
Telefonisch is NIET gezegd dat onze situatie zou kunnen zorgen voor dat kabel issue en er is niks gezegd over een versterker. Die overigens een essentieel stopcontact bezet houdt in de keuken. Dat vind ik zeer slechte service. Het is een woning van krap 50m2. Wie verzint nou dat een versterker nodig is, dat vind ik hier echt belachelijk als dat noodzakelijk is om het te laten werken.
Maar, het werkt niet. Het heeft 24 gewerkt, overigens met een aantal verstoringen. Annuleren kan niet meer.
Weet iemand of glasvezel
wifi überhaupt zou kunnen werken in onze situatie? Ik weet er te weinig van en de klantenservice weet ook niks. De monteur ging zelfs in discussie met hen.
Ondertussen dus geen tv en internet. Kan ik verwachten dat het ooit gaat werken, of moeten we iets anders verzinnen? Stabiele WiFi is belangrijk voor mijn werk. Als ik dit had geweten..
Ik heb ruim 7 jaar tevreden bij tele2 geseten voor internet en tv, maar recent kregen we bericht dat internet zou stoppen en we moesten overstappen. Zat een aanbod bij van Odido en die hebben we geaccepteerd. Glasvezel.
Voordat we een afspraak met de monteur maakten, hebben we gebeld met Odido omdat onze meterkast zich niet in de woning bevindt. We hadden onze twijfels of dat allemaal wel mogelijk was. Het was geen probleem en we konden een monteur gaan inplannen, en dat was het dan dachten we.
Ze beloven een pc aan te sluiten. Dat kon onmogelijk zei de monteur, want er kon geen kabel van de meterkast naar binnen. En al zou dat kunnen, dan kan je die kabel niet wegwerken, het zou dan over het plafond moeten door 2 kamers. Ik heb nu een modem in de meterkast en een versterker (extra kosten!!) In de keuken, en een tv kastje naast de tv.
Telefonisch is NIET gezegd dat onze situatie zou kunnen zorgen voor dat kabel issue en er is niks gezegd over een versterker. Die overigens een essentieel stopcontact bezet houdt in de keuken. Dat vind ik zeer slechte service. Het is een woning van krap 50m2. Wie verzint nou dat een versterker nodig is, dat vind ik hier echt belachelijk als dat noodzakelijk is om het te laten werken.
Maar, het werkt niet. Het heeft 24 gewerkt, overigens met een aantal verstoringen. Annuleren kan niet meer.
Weet iemand of glasvezel
wifi überhaupt zou kunnen werken in onze situatie? Ik weet er te weinig van en de klantenservice weet ook niks. De monteur ging zelfs in discussie met hen.
Ondertussen dus geen tv en internet. Kan ik verwachten dat het ooit gaat werken, of moeten we iets anders verzinnen? Stabiele WiFi is belangrijk voor mijn werk. Als ik dit had geweten..