Vraagje aan de moderatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik bemerk dat dit forum in een behoefte voorziet. Over veel onderwerpen die met een paar reacties afgedaan zouden kunnen worden wordt pagina's lang doorgezagen.
Zou het een goed idee zijn om alle "nieuwe" onderwerpen waarop in het verleden nooit ingegaan is en die inmiddels gesloten zijn te heropenen?
Zou toch prachtig zijn wanneer leven ingeblazen wordt in het onderwerp van scronta over de bewakingscamera's dan wel heerlijk te kunnen discussiëren over de verantwoordelijke pakketdiensten van mevrouw teckeltea....

Onkruid71
Berichten: 3021
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Beveiligingscameras is voor mij ook altijd wel een interessant onderwerp.
Gewoon alles weer open gooien. Zo krijgen we weer met overzicht en paginas🤣😂

Methusalah
Berichten: 1293
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door Methusalah »

Als niemand toen de moeite nam, gaat dat nu ook niet gebeuren. Daarnaast zijn al die topics zwaar verouderd, niet meer van toepassing, technisch achterhaald (in het geval van de camera's).

Niet doen dus want het is een vervuiling van het forum.

witte angora
Berichten: 32056
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar als die topics zwaar verouderd zijn heeft het toch ook geen nut het nog te laten staan? Dan zou ik eerder zeggen: opschonen het forum, en die meuk verwijderen.

Overigens is dit meer iets voor het feedbacktopic, maar ok, we kunnen weer met zijn allen los. :D :mrgreen:

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
19 aug 2024 22:30

Overigens is dit meer iets voor het feedbacktopic, maar ok, we kunnen weer met zijn allen los. :D :mrgreen:
Ja, dat is nou net ook de bedoeling. Het zou namelijk een slechte zaak zijn als zo'n belangrijke suggestie zou ondersneeuwen in het feedbacktopic.
Nu kunnen we het ook eens hebben over het topic van radar over asbestverwijdering middels minicontainers. Ook dat onderwerp heeft niet de aandacht gekregen die het verdiende.

Methusalah
Berichten: 1293
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Vraagje aan de moderatie

Ongelezen bericht door Methusalah »

witte angora schreef:
19 aug 2024 22:30
Maar als die topics zwaar verouderd zijn heeft het toch ook geen nut het nog te laten staan? Dan zou ik eerder zeggen: opschonen het forum, en die meuk verwijderen.

Overigens is dit meer iets voor het feedbacktopic, maar ok, we kunnen weer met zijn allen los. :D :mrgreen:
Helemaal mee eens. Geen flauw idee waarom het systeem dat al niet automatisch doet. Dat zijn meestal standaard opties in een moderatie board.

Plaats reactie