Webshop van De Limburger
Geplaatst: 04 sep 2024 13:59
Mijn Klacht:
Mijn ouders van respectievelijk 73 en 83 jaar hebben een bestelling via hun krant online geplaatst, 2 buitenlampen, die al binnen een week defect waren. Mijn moeder van 73 probeert al ruim 2 maanden via te bellen (en telkens bevestiging telefonisch gekregen, medewerker zei telkens geen probleem, maar komt niks terug, houden zich niet aan de afspraak en belofte). Het gaat dus om 2 buitenlampen ad EURO 60, mijn ouders zijn a lang tijd lid van die krant, maar die krant neemt geen eigen verantwoording voor hun webshop. Als hun zoon heb ik het nu overgenomen, ze melden me dit na 2 maanden bakkeleien met De Limburger en telkens loze beloftes aan hen gedaan, ze weten niet hoe dat terugzendt portaal werkt, ik kan er niet inloggen want bestelnummer is inmiddels verlopen, de 14 dagen terugzend-optie is reeds voorbij, maar de garantietermijn nog niet. Het product is stuk. Als ik bel, moet ik na het keuzemenu nog 15 en 28 minuten wachten. En dan wordt mij hetzelfde beloofd als wat mijn moeder werd beloofd. De Limburger wacht op de leverancier. Het is nu dus ruim 2,5 maand bakkeleien.
Ik vind dit geen stijl, en wens graag zeil een oplossing (zonder alleen loze beloftes). Het muziekje in de wacht is ontmoedigend, je kunt zo direct de bedrijven herkennen die van bellers en gedupeerde klanten af willen. Het gaat om zo iets simpels (garantie en stuk product), en dat toch afschuiven op hun trouwe klanten. Ik begrijp dat kranten het financieel moeilijk hebben en via affiliate marketing een webshop aan hun krant koppelen, maar lever je klanten niet over aan malafide wederverkopers. Sta dan desnoods borg voor de wederverkopers in de gekoppelde webshop. Bijverdienen is makkelijk als je geen aansprakelijkheid of klantenservice hoeft te leveren. Ik vind dit misbruik maken van te goeder trouw zijnde lezers, en ouderen misbruik. Mijn ouders zijn 73 en 83!
Gewenste Oplossing:
Geld terug en product gratis retour (zoals nu al bijna 3 maanden aan mijn ouders van 73 en 83 wordt beloofd).
Mijn ouders van respectievelijk 73 en 83 jaar hebben een bestelling via hun krant online geplaatst, 2 buitenlampen, die al binnen een week defect waren. Mijn moeder van 73 probeert al ruim 2 maanden via te bellen (en telkens bevestiging telefonisch gekregen, medewerker zei telkens geen probleem, maar komt niks terug, houden zich niet aan de afspraak en belofte). Het gaat dus om 2 buitenlampen ad EURO 60, mijn ouders zijn a lang tijd lid van die krant, maar die krant neemt geen eigen verantwoording voor hun webshop. Als hun zoon heb ik het nu overgenomen, ze melden me dit na 2 maanden bakkeleien met De Limburger en telkens loze beloftes aan hen gedaan, ze weten niet hoe dat terugzendt portaal werkt, ik kan er niet inloggen want bestelnummer is inmiddels verlopen, de 14 dagen terugzend-optie is reeds voorbij, maar de garantietermijn nog niet. Het product is stuk. Als ik bel, moet ik na het keuzemenu nog 15 en 28 minuten wachten. En dan wordt mij hetzelfde beloofd als wat mijn moeder werd beloofd. De Limburger wacht op de leverancier. Het is nu dus ruim 2,5 maand bakkeleien.
Ik vind dit geen stijl, en wens graag zeil een oplossing (zonder alleen loze beloftes). Het muziekje in de wacht is ontmoedigend, je kunt zo direct de bedrijven herkennen die van bellers en gedupeerde klanten af willen. Het gaat om zo iets simpels (garantie en stuk product), en dat toch afschuiven op hun trouwe klanten. Ik begrijp dat kranten het financieel moeilijk hebben en via affiliate marketing een webshop aan hun krant koppelen, maar lever je klanten niet over aan malafide wederverkopers. Sta dan desnoods borg voor de wederverkopers in de gekoppelde webshop. Bijverdienen is makkelijk als je geen aansprakelijkheid of klantenservice hoeft te leveren. Ik vind dit misbruik maken van te goeder trouw zijnde lezers, en ouderen misbruik. Mijn ouders zijn 73 en 83!
Gewenste Oplossing:
Geld terug en product gratis retour (zoals nu al bijna 3 maanden aan mijn ouders van 73 en 83 wordt beloofd).