Meubeloutlet Reuver levert andere bank
Meubeloutlet Reuver levert andere bank
4 september naar meubeloutlet Reuver gegaan , een hoekbank en hocker uitgekozen . 11 september zijn de meubelen hier bezorgd . Helaas de bank is helemaal anders dan in de winkel , de hocker wel showroom . Meteen contact proberen op te nemen met de winkel , telefoon , whatsapp en mail werkt niet . Dan maar via facebook reageren , mijn reacties worden gelijk verwijderd . Bij deze weet ik dat ik opgelicht ben ! Heel dom van mij ...je ziet hun op facebook al jaten , kom je winkel binnen kring je te horen dat ze pas vanaf maart bestaan ...nou ik wist wel dat dit niet waar was dus mevrouw heeft mij uitgelegd dat er een nieuwe eigenaar is .. je ziet daar bijna geen mensen , bezoekers ...nu weet ik waarom . Ik baal erg van ..1300 euro voor een bank betaald die niks waard is , totaal anders dan in de winkel ( gelukkig heb ik foto in de winkel gemaakt ) . Ik ga nog zeker langs om te zeggen wat ik erover vind , willen ze niet oplossen dan maar juridisch proberen . Nooit meer naar Meubeloutlet Reuver ( totalel leegverkoop )
Re: Meubeloutlet Reuver levert andere bank
Snelle blik op hun website leert, geen KvK nummer.
Wat betekent in liquidatie?
KvK zoek opdracht op het adres levert: Stichting Zelfstandige ondernemers Reuver-Offenbeek in liquidatie met KvK nummer 12059843. Geen andere ondernemingen zijn ingeschreven op dit adres volgens de KvK.Contactgegevens:
https://www.meubeloutletreuver.nl
Parallelweg 11, Reuver
+31642659219
KVK:
BTW nummer:
Wat betekent in liquidatie?
Is een rechtspersoon ontbonden en blijkt er een financieel overschot uit de baten en schulden? Dan gaat de rechtspersoon 'in liquidatie'
Tijdens de vereffeningsperiode wikkelt de vereffenaar de lopende zaken af. Denk aan het innen van vorderingen, het betalen van schulden en het verkopen van voorraden. De vereffenaar stelt een rekening en verantwoording op. Dit is een overzicht van de omvang en de samenstelling van het vermogensoverschot.
Het is kennelijk een bedrijf dat meubels uit een snel wisselende voorraad verkoopt. Misschien is er alleen maar een fout gemaakt en is de verkeerde bank ingeladen. Misschien staat “uw” bank er nog gewoon.
Dat er niet gereageerd wordt voorspelt helaas niet veel goeds. Gerechtelijke stappen ondernemen kan, maar dat gaat even duren. Als ze inderdaad in liquidatie zijn, is het bedrijf misschien al opgeheven voordat de zaak voorkomt.
De enige reële mogelijkheid die ik zie is een foto maken van de bank die bij u geleverd is, en naar de winkel gaan. Daar laat u dan beide foto’s en de factuur zien. Hopelijk lukt het dan ze te bewegen tot het ruilen van de bank (als de uwe er nog staat) of tot ontbinding (en geld terug).
Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. Een andere mogelijkheid zou zijn uw “verkeerde” bank te verkopen, maar dan moet u er wel een goede prijs voor kunnen maken. U zult er dan flink wat geld bij inschieten, want 1300 euro betalen aan een particulier op Marktplaats voor een “nieuwe” bank, dat doen er niet veel.
Dat er niet gereageerd wordt voorspelt helaas niet veel goeds. Gerechtelijke stappen ondernemen kan, maar dat gaat even duren. Als ze inderdaad in liquidatie zijn, is het bedrijf misschien al opgeheven voordat de zaak voorkomt.
De enige reële mogelijkheid die ik zie is een foto maken van de bank die bij u geleverd is, en naar de winkel gaan. Daar laat u dan beide foto’s en de factuur zien. Hopelijk lukt het dan ze te bewegen tot het ruilen van de bank (als de uwe er nog staat) of tot ontbinding (en geld terug).
Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. Een andere mogelijkheid zou zijn uw “verkeerde” bank te verkopen, maar dan moet u er wel een goede prijs voor kunnen maken. U zult er dan flink wat geld bij inschieten, want 1300 euro betalen aan een particulier op Marktplaats voor een “nieuwe” bank, dat doen er niet veel.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 13 sep 2024 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mogelijk is uw bank verwisseld met die van iemand anders die niet klaagt omdat die iets veel beters en mooiers heeft gekregen dan die had besteld.
U heeft het over opgelicht worden...
Misschien is er in het logistieke proces een bank verwisseld.
Of dat meteen oplichting is???
Misschien is er in het logistieke proces een bank verwisseld.
Of dat meteen oplichting is???
Moneyman
vindt dit leuk