Grechen / Camp Couvert
Geplaatst: 13 sep 2024 17:13
Ik meld dit namens mijn dochter die een vacatie moest annuleren wegens een ernstige ziekte. Zij is door deze diagnose te instabiel. Ik zal proberen de boel zo beknopt mogelijk weer te geven. Deze vakantie is geboekt bij All Camps waarbij de verzekering is ondergebracht bij Camp Couvert onderdeel van Gritchen.
14 Juni : aanvraag annulering. 15 Juni : bevestiging annulering.
Uiteindelijk een toezegging gekregen door Gritchen.Fr.
25 Juli : excuus wegens het lange wachten en ongemak.
30 Juli : bevestiging van een uitbetaling .
Op dit moment nog géén uitbetaling gezien Ík heb 4 weken geleden het nederlandse kantoor gebeld nr : 0416788157 en met "Hans "gesproken.
Hij wist te vertellen dat het geld op de rekening van de camping was gestort en zou dit in orde maken, het moest gecorrigeerd worden.
We zijn nu weken verder en ik heb ondertussen wekelijks gebeld met Hans. Hij is zeer vriendelijk en vol vertrouwen. Maar iedere keer zegt hij "het is hoog seizoen "het is druk, je moet geduld hebben.
Maar ja ,wat moet ik hiermee ? We zijn nu ruim 6 weken verder en ik heb natuurlijk een bewijs van uitbetaling . Alleen is het op een verkeerde rekening gestort. Hoe moeilijk dat het zijn ? Natuurlijk verwachten we niet dat het geld binnen 3 weken op de rekening staat, maar 6 weken voelt wel apart.
Word ik aan het lijntje gehouden ? Meer geduld hebben. Mijn vraag is dus..........wat denken jullie en wat is jullie advies
alvast bedankt voor het meedenken, Ekiem
14 Juni : aanvraag annulering. 15 Juni : bevestiging annulering.
Uiteindelijk een toezegging gekregen door Gritchen.Fr.
25 Juli : excuus wegens het lange wachten en ongemak.
30 Juli : bevestiging van een uitbetaling .
Op dit moment nog géén uitbetaling gezien Ík heb 4 weken geleden het nederlandse kantoor gebeld nr : 0416788157 en met "Hans "gesproken.
Hij wist te vertellen dat het geld op de rekening van de camping was gestort en zou dit in orde maken, het moest gecorrigeerd worden.
We zijn nu weken verder en ik heb ondertussen wekelijks gebeld met Hans. Hij is zeer vriendelijk en vol vertrouwen. Maar iedere keer zegt hij "het is hoog seizoen "het is druk, je moet geduld hebben.
Maar ja ,wat moet ik hiermee ? We zijn nu ruim 6 weken verder en ik heb natuurlijk een bewijs van uitbetaling . Alleen is het op een verkeerde rekening gestort. Hoe moeilijk dat het zijn ? Natuurlijk verwachten we niet dat het geld binnen 3 weken op de rekening staat, maar 6 weken voelt wel apart.
Word ik aan het lijntje gehouden ? Meer geduld hebben. Mijn vraag is dus..........wat denken jullie en wat is jullie advies
alvast bedankt voor het meedenken, Ekiem