Wallet Booking.com misbruikt
Wallet Booking.com misbruikt
Op 8 september heb ik een cashback van 100 euro gekregen van Booking.com. Dit kreeg ik ivm een actie. Op 9 september kreeg ik een melding in de app dat mijn vlucht van Jakarta naar Medan was bevestigd. De vlucht ter waarde van 96 euro was betaald vanuit mijn Wallet. De naam van de passagier ken ik niet en het reserveringsnummer klopt niet. Uiteraard al 5 keer gemeld en telkens een reactie dat het doorgestuurd is naar een andere afdeling. Het is onmogelijk om een persoon te pakken te krijgen die actie wil ondernemen om dit te herstellen. Zwaar teleurgesteld in Booking.com
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Zaak is opgepakt door Booking.com en zij draaien de boeking terug. Na een paar keer bellen iemand aan de lijn die doorpakte. Via de chat kom je nergens. Ik hoop snel 'case closed'.
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Alweer zo'n snelle oplossing van Booking.
rwolters
vindt dit leuk
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Vandaag mail van [email protected] dat de zaak is onderzocht. Wallet is hersteld.
Ik had ze gemaild dat zij volgens NL recht verplicht zijn te melden als ik gehackt ben en dat ik contact heb met de Authoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft geholpen.
Ik had ze gemaild dat zij volgens NL recht verplicht zijn te melden als ik gehackt ben en dat ik contact heb met de Authoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft geholpen.
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Als je de AVG leest is het niet overduidelijk dat deze hack per definitie gemeld moet worden.RogierW schreef: ↑25 okt 2024 16:45Vandaag mail van [email protected] dat de zaak is onderzocht. Wallet is hersteld.
Ik had ze gemaild dat zij volgens NL recht verplicht zijn te melden als ik gehackt ben en dat ik contact heb met de Authoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft geholpen.