Pagina 1 van 1

ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:23
door Pandoer
Het is voor ons onmogelijk om een klachtenformulier...van een winkel waar we teveel hebben betaald...! te verzenden naar Lidl website. Uploaden met kassabon uitgeschakeld.!!
De verzendknop is geblokkeerd. Dit is het geval op desktop en mobiel.
Als je belt, krijg je een robot. Als je chat, krijg je ook een robot die jouw doorverbind. Daar was ik nummer 1 als wachtende....maar werd niet verbonden.
Zijn wij de enige hier, die daar mee te maken hebben?

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:32
door witte angora
Nee hoor, ik kom al in geen tijden meer bij de Lidl. Genoeg andere winkels. En dat ging inderdaad om teveel betalen omdat een aanbieding niet goed werd gecommuniceerd. Ik zou die stappen niet eens zetten...

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:37
door ZeerPrivé
Waarom ga je dan niet naar de winkel terug waar je volgens jou teveel betaald hebt? Of is de winkel ook niet meer bereikbaar?

Is dat klachtenformulier trouwens wel bestemd voor aankopen in een winkel? Kan ook bedoeld zijn voor online aankopen.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:41
door NeoDutchio
Lidl is een low cost organisatie. Als er een probleem is in een filiaal zou u ook daarheen moeten terug gaan.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:45
door Pandoer
Ik denk dat het kantoor het beter kan afhandelen, wand tijdens de drukte in de winkel kunnen ze het niet makkelijk terug zien in de kassa. Maar uiteindelijk gaat het over de bereikbaarheid op hun website en die is belabberd.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:49
door ZeerPrivé
Nou dan ga je toch op een rustig moment naar de winkel? Vaak is het rond 18 uur niet druk ivm etenstijd.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:54
door PGros
Op contact formulier bij categorie winkel en algemeen gaat de verzendknop nooit werken op de andere drie categorieën wel. Zal wel iets in de software fout zitten. Kies gewoon een andere categorie.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 13:58
door Pandoer
,,zeerprivé,, Dit was ik ook wel van plan hoor,maar ik moet wel 2.5.km met de fiets door de regen nu en als stok achter de deur kan ik dan ook zeggen dat het hoofdkantoor er van af weet.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 14:00
door Pandoer
,,PGros,, Bedankt alvast..ik ga het proberen!

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 14:17
door Pandoer
,,PGros,, Inderdaad.. de overige is gelukt. bedankt!

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 14:36
door Consumenneke
NeoDutchio schreef:
30 sep 2024 13:41
Lidl is een low cost organisatie. Als er een probleem is in een filiaal zou u ook daarheen moeten terug gaan.
Als je klaagt bij het hoofdkantoor over verkeerde kassa-aanslagen of aanbiedingen die fout in het systeem zitten, sturen ze je naar de winkel. Ook als je de app gebruikt, altijd om een bonnentje vragen en ter plekke checken. Ze maken veel fouten.

Verder prima winkel.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 16:08
door rwolters
Consumenneke schreef:
30 sep 2024 14:36
NeoDutchio schreef:
30 sep 2024 13:41
Lidl is een low cost organisatie. Als er een probleem is in een filiaal zou u ook daarheen moeten terug gaan.
Als je klaagt bij het hoofdkantoor over verkeerde kassa-aanslagen of aanbiedingen die fout in het systeem zitten, sturen ze je naar de winkel. Ook als je de app gebruikt, altijd om een bonnentje vragen en ter plekke checken. Ze maken veel fouten.

Verder prima winkel.
Of gewoon meekijken op het scherm, dan zie je direct dat het fout is.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 16:58
door Consumenneke
rwolters schreef:
30 sep 2024 16:08
Of gewoon meekijken op het scherm, dan zie je direct dat het fout is.
Soms worden kortingen pas bij de uiteindelijke optelsom verrekend.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 20:21
door NeoDutchio
En als je dan achteraf merkt dat het fout zit, dan zal je echt terug moeten naar de kassa in het filiaal om het verschil terug te ontvangen. Het hoofdkantoor zal geen prijsverschillen overboeken.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 20:46
door rwolters
Consumenneke schreef:
30 sep 2024 16:58
rwolters schreef:
30 sep 2024 16:08
Of gewoon meekijken op het scherm, dan zie je direct dat het fout is.
Soms worden kortingen pas bij de uiteindelijke optelsom verrekend.
Dat zie je ook op het scherm. Kleine moeite om in de gaten te houden als je spullen hebt gekocht met korting.

Re: ONbereikbaarheid Lidl

Geplaatst: 30 sep 2024 20:57
door Thijs124
costumercare.lidl.nl maakt je geen geld over, maar verzorgt wel tegoed kortingscoupons, die je daarna in de winkel kunt gebruiken. Al verschillende keren van hun ontvangen nadat ik een klacht had over prijzen. In de app via help het contactformulier invullen. Binnen enkele uren komt er een antwoord met vaak het verzoek om de kassabon digitaal te versturen. Daarna volgt meestal heel snel binnen de app een nieuwe kortingscoupon met een naar boven afgerond tegoed. In de winkel bij de kassa kun je ook prima terecht met je klachten. Ik ben daar altijd tevreden weggegaan. Als bijvoorbeeld de prijskaart op het vak lager is dan de kassabon kun je dat beter ter plaatse regelen. Dan gaat iemand kijken en krijg je het verschil retour.
Ik werk niet meer, ook niet bij Lidl.