AH druiven met Ethefon
AH druiven met Ethefon
Ligt het aan mij, of wordt gewoon niet duidelijk gemaakt waar 44-G moet staan?
https://nieuws.ah.nl/belangrijke-veilig ... -500-gram/
Op getoonde verpakking zie ik geen 44-G
m.i. toont men de bovenkant, niet de voorkant
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Re: AH druiven met Ethefon
Dan zou ik zeggen: bel de klantenservice. Telefoonnummer staat in het bericht. Hopen dat niet het halve land straks probeert te bellen...
Dan hoeft de fotograaf zijn druiven niet terug te sturen.
Anders zijn de druiven zuur.
Anders zijn de druiven zuur.
Hoezo niet duidelijk? Er staat toch dat je op de voorkant de product code kunt vinden. En ja, wat je ziet is een foto van de bovenkant, zo is het product in 1 oogopslag herkenbaar. Huiskamervraag.16again schreef: ↑30 okt 2024 08:15Ligt het aan mij, of wordt gewoon niet duidelijk gemaakt waar 44-G moet staan?
Hoezo bellen? Iedereen die het product in huis heeft, kan toch even zelf kijken op de verpakking.witte angora schreef: ↑30 okt 2024 08:40Dan zou ik zeggen: bel de klantenservice. Telefoonnummer staat in het bericht. Hopen dat niet het halve land straks probeert te bellen...
Zo het dan niet handiger zijn, als men een foto toont van het product met de code zichtbaar?
We zijn het blijkbaar eens wat de bovenkant is. Welk van de 4 kanten is dan de voorkant ? Daar staan bij mij namelijk nergens codes
Consumenneke
vindt dit leuk
44-G is de houdbaarheidsdatum van die druiven. Die staat sowieso op de verpakking.
Op de bij het artikel geplaatste foto is het informatieveld leeg; er staat alleen de vaste, voorgedrukte informatie (o.a. 500 g, 250 g). Op de verpakking in de winkel staan ook nog de wisselende gegevens geprint, zoals de houdbaarheidsdatum. Daar staat de productiecode ook bij, neem ik aan.
Consumenneke
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
AxBeer123987
vindt dit leuk
-
Sja, er wordt een vraag gesteld, dan komt er ook een antwoord. Niet zo moeilijk toch? Ik kan het niet vertellen, heb die druiven niet gehaald.ZeerPrivé schreef: ↑30 okt 2024 09:11Hoezo bellen? Iedereen die het product in huis heeft, kan toch even zelf kijken op de verpakking.witte angora schreef: ↑30 okt 2024 08:40Dan zou ik zeggen: bel de klantenservice. Telefoonnummer staat in het bericht. Hopen dat niet het halve land straks probeert te bellen...
-
Ehmmm.... dat de voorkant boven ligt maakt het nog niet tot de bovenkant...
Kijk eens op de achterkant? O nee, dat is natuurlijk de onderkant.
Maar het zou natuurlijk ook, vanuit mijn perspectief, op een van de vier zijkanten kunnen staan.
Heb je nou dat bakje in huis of niet? Als je het voor je neus hebt staan, zie je echt alle info wel staan, tenzij je je bril niet op hebt.
Vanmiddag moest ik toch boodschappen doen, dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn eigen onderzoek te doen. Dat mijn in mijn eerdere gerichte geuite vermoeden klopt, zal slechts weinigen verbazen; mij nog het minst, want ik weet maar al te goed hoe scherp mijn gezond verstand en mijn analytisch vermogen zijn.
Bij de producten in de winkel staan in het gematteerde vlak boven op de verpakking de houdbaarheidsdatum en een productiecode.
De afbeelding bij de veiligheidswaarschuwing op de website van AH is dezelfde generieke afbeelding die elders op die website en in de app gebruikt wordt in de webwinkel. Waarom voor die generieke foto’s de datum van de verpakking is verwijderd, lijkt mij duidelijk.
Bij de producten in de winkel staan in het gematteerde vlak boven op de verpakking de houdbaarheidsdatum en een productiecode.
De afbeelding bij de veiligheidswaarschuwing op de website van AH is dezelfde generieke afbeelding die elders op die website en in de app gebruikt wordt in de webwinkel. Waarom voor die generieke foto’s de datum van de verpakking is verwijderd, lijkt mij duidelijk.
Jablan
, Moneyman
, witte angora
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
Als er één kant van de verpakking tekst bevat, en die tekst bovendien voor iedereen ook direct en duidelijk zichtbaar is, is een discussie over een boven- of onderkant spijkers op laag water zoeken in optima forma.Consumenneke schreef: ↑30 okt 2024 15:14Wat normale mensen de bovenkant noemen, zoals 16again terecht opmerkte.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Maar het is dus de voorkant, zoals ik al stelde.Consumenneke schreef: ↑30 okt 2024 15:14Wat normale mensen de bovenkant noemen, zoals 16again terecht opmerkte.
Maar goed, ik zal wel niet normaal zijn. Overigens concludeerde de briljante Erthanax dat de code op dezelfde kant stond als ik al had verwacht.
Als je producten per internet verkoopt wel.
Maar in dit geval was het wel zo handig geweest om juist een product met de foute code te tonen: dan weet je waar die staat.
En zie ik (in mijn koelkast) geen 44-G op het cellofaantje van de bovenkant staan, of iets wat er op lijkt.
Logisch om dan verder zoeken op de zijkanten, naar bijv stempels met info van leverancier.
Methusalah
vindt dit leuk
Hebt u op de zijkanten nog iets gevonden? Of op de onderkant? En als u niets gevonden hebt, hebt u toen AH gebeld om te vragen of u de rode pitloze druiven die in uw ijskast liggen veilig kunt eten? En wat was daarop het antwoord?16again schreef: ↑30 okt 2024 16:29Als je producten per internet verkoopt wel.
Maar in dit geval was het wel zo handig geweest om juist een product met de foute code te tonen: dan weet je waar die staat.
En zie ik (in mijn koelkast) geen 44-G op het cellofaantje van de bovenkant staan, of iets wat er op lijkt.
Logisch om dan verder zoeken op de zijkanten, naar bijv stempels met info van leverancier.