NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
Geplaatst: 13 jan 2025 21:09
Ik heb op 22 december een jas besteld bij Nevo. Vooraf goed gekeken of dit een betrouwbare webshop was, wat positief uitpakte.
NEVo heeft een retourbeleid en ik wist dat de jas uiteindelijk retour kon, maar dan naar China.
Op 7 januari uiteindelijk de jas ontvangen. Deze bleek niet naar wens en ik gaf via de site aan dat ik de jas wilde retourneren. Dan moet je een link aanklikken en dan zegt de site dat er retourinstructies zullen worden verstuurd. Dit gelijk op 7 januari gedaan, maar tot op heden geen enkele reactie van NEVO ontvangen.
Iemand een idee hoe hier verder mee om te naa, want ik heb, volgens de site, 30 dagen om te retourneren.
NEVo heeft een retourbeleid en ik wist dat de jas uiteindelijk retour kon, maar dan naar China.
Op 7 januari uiteindelijk de jas ontvangen. Deze bleek niet naar wens en ik gaf via de site aan dat ik de jas wilde retourneren. Dan moet je een link aanklikken en dan zegt de site dat er retourinstructies zullen worden verstuurd. Dit gelijk op 7 januari gedaan, maar tot op heden geen enkele reactie van NEVO ontvangen.
Iemand een idee hoe hier verder mee om te naa, want ik heb, volgens de site, 30 dagen om te retourneren.