Hallo allemaal,
Gisteren heb ik laten checken of ik geregistreerd sta bij het BKR. Ik ben inmiddels gedagvaard omdat ik volgens Dexia hun 10.000 euro ben verschuldigd. Ook heb ik al eerder een brief ontvangen dat ze mij BKR gingen registreren. Wat blijkt? Ik heb helemaal geen BKR registratie. Ik vind dit uitermate typisch en voor mij een teken dat ik volgens hun ook geen schuld heb. Wat is jullie ervaring?
Groetjes,
Nettie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR Regristratie
-
Re: BKR Regristratie
Beste Nettie,
Dat komt er nog. Even gudeld. Je krijgt ook bij BKR A-Codering.
Dat komt er nog. Even gudeld. Je krijgt ook bij BKR A-Codering.
-
Ik kan geen geld lenen dankzei de BKR registratie, al jaren niet,
lijers he
lijers he
inza girl, maakt toch niet uit, heb je ook geen schulden, dexia betaal je gewoon niet meer. Er zijn geen aandelen gekocht op de aex dus is er ook geen contract en ook geen schuld. rechters hebben daar 10 jaar voor nodig om daar achter te komen.
Precies Inzagirl, als je niets doet weet je zeker dat je de volle termijn gezeik hebt met BKR. Als je wel wat doet ook misschien, maar dan heb je voor jezelf nog het idee dat je niet passief hebt zitten afwachten waar BKR je allemaal in beperkt. Het zijn marionetten die dansen naar de p ij pen van Dexia.