Mega energie/ call center
Geplaatst: 10 mar 2025 21:39
Augustus 2024 ben ik anoniem gebeld door iemand die zich voordeed als een medewerker van onder andere MEGA energie.
Slecht nieuws, mijn huidige energie maatschappij was failliet en we werden overgenomen door MEGA energie. Ik trapte erin, en heb mijn nieuwe contract per mail ondertekend. Echt super stom van mij.
Na een paar uur nadenken, heb ik in samenwerking met MEGA mijn contract ontbonden. Ik ben weer terug gegaan naar mijn huidige energie maatschappij, die trouwens geen problemen had.
MEGA zou mijn klacht oppakken en uitzoeken.
5 weken terug door dezelfde medewerker gebeld, waarom ik dat contract ontbonden had toen in Augustus. Meteen verteld dat ik hier niet van gediend ben. Hij begon mij uit te lachen en te intimideren. Hij maakte rare seksuele geluiden en hing op.
Hierna nog 3 maal gebeld door het call center, met het zelfde verhaal . Als ik dan vertelde dat ik er niet weer intrap werd ik of uitgescholden of uitgelachen.
Bij elk telefoontje, heb ik MEGA energie ingelicht, de klachten zijn al doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en alles wordt intern opgepakt.
Het vertrouwen is weg, in Augustus 2024 is mij echter het zelfde beloofd. Wordt opgepakt intern.
Het kan best zo zijn dat MEGA er momenteel.mee bezig is maar het is natuurlijk belachelijk dat een call center zo werkt. Ze bellen privé en dat mag al niet, er moet altijd een nummer zichtbaar zijn.
Helaas kom ik er maar niet achter, welk callcenter belt vanuit MEGA, dit is een enorm grijs gebied.
Wie heeft ervaring met mijn verhaal of tips hoe ik dit kan aanpakken?
Anoniem niet meer opnemen is bijna niet mogelijk. Heel veel instanties bellen privé
Slecht nieuws, mijn huidige energie maatschappij was failliet en we werden overgenomen door MEGA energie. Ik trapte erin, en heb mijn nieuwe contract per mail ondertekend. Echt super stom van mij.
Na een paar uur nadenken, heb ik in samenwerking met MEGA mijn contract ontbonden. Ik ben weer terug gegaan naar mijn huidige energie maatschappij, die trouwens geen problemen had.
MEGA zou mijn klacht oppakken en uitzoeken.
5 weken terug door dezelfde medewerker gebeld, waarom ik dat contract ontbonden had toen in Augustus. Meteen verteld dat ik hier niet van gediend ben. Hij begon mij uit te lachen en te intimideren. Hij maakte rare seksuele geluiden en hing op.
Hierna nog 3 maal gebeld door het call center, met het zelfde verhaal . Als ik dan vertelde dat ik er niet weer intrap werd ik of uitgescholden of uitgelachen.
Bij elk telefoontje, heb ik MEGA energie ingelicht, de klachten zijn al doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en alles wordt intern opgepakt.
Het vertrouwen is weg, in Augustus 2024 is mij echter het zelfde beloofd. Wordt opgepakt intern.
Het kan best zo zijn dat MEGA er momenteel.mee bezig is maar het is natuurlijk belachelijk dat een call center zo werkt. Ze bellen privé en dat mag al niet, er moet altijd een nummer zichtbaar zijn.
Helaas kom ik er maar niet achter, welk callcenter belt vanuit MEGA, dit is een enorm grijs gebied.
Wie heeft ervaring met mijn verhaal of tips hoe ik dit kan aanpakken?
Anoniem niet meer opnemen is bijna niet mogelijk. Heel veel instanties bellen privé