Pagina 1 van 1
Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 12 mar 2025 13:53
door akkerman24
Hallo, mijn vriendin heeft op 14 februari 2025 een bestelling geplaatst bij dutchwallart.eu. Na de ontvangstbevestiging van de bestelling heeft ze niets meer vernomen van dit bedrijf. Ze heeft 2 mails gestuurd(geen reactie). gebeld en meteen naar voicemail. Ik heb zelf ook gemaild en geappt naar dit bedrijf en ook geen reactie. Ik ben gaan zoeken en dutchwallart.eu is onderdeel van Dashconceptz.nl. ook deze firma heb ik gemaild en geappt.
Is er iemand die enige ervaring met dit bedrijf heeft?
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 12 mar 2025 17:50
door Jablan
Het bedrijf staat op een eengezinswoning in Poeldijk geregistreerd. Je hebt te maken met een bijklussende particulier. Je zou een papieren brief kunnen sturen, zo eentje met een postzegel(-code).
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 12 mar 2025 20:58
door Thijs124
Financiële dienstverlening is daar ook in het bijkeukentje gevestigd om zijn eigen incassobureau te kunnen organiseren.
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 11:46
door akkerman24
Ik heb nog wat verder gezocht en de beide bedrijven vallen onder Dave Dekker Beheer b.v. Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 16:24
door Dagkoers
Is langsgaan een optie?
Of woont u ver daar vandaan?
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 20:15
door Jablan
akkerman24 schreef: ↑13 mar 2025 11:46
Ik heb nog wat verder gezocht [...] Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.
Je hebt een naam. Dan is de vervolgvraag of deze persoon langdurig ziek is, mantelzorgt, naar het buitenland gevlucht of gewoon een overwerkte zzp'er met meer goede bedoelingen dan tijd is. Zoek contact per post of ga er onverwacht langs, blijf beleefd en probeer er zo beweging in te krijgen (geld terug of nakomen van de overeenkomst).
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 20:27
door kuklos
Jablan schreef: ↑13 mar 2025 20:15
Dan is de vervolgvraag of deze persoon langdurig ziek is, mantelzorgt, ...... of gewoon een overwerkte zzp'er met meer goede bedoelingen dan tijd is.
Dit is allemaal geen excuus. Bestellingen aannemen betekent verplichtingen hebben.
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 21:33
door Moneyman
Soms is iets geen excuus, maar wel degelijk een verklaring.
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 21:39
door kuklos
Zelfs als verklaring vind ik het onacceptabel. Mensen worden benadeeld door iets wat zeer snel te fixen is.
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Geplaatst: 13 mar 2025 21:55
door Nijogeth
Nu ligt de man in het ziekenhuis en niemand kan bij de gegevens. Is dat snel te fixen?