Pagina 1 van 1

Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 18 mar 2025 15:46
door tjeomta
Donjostore.nl zegt een groot assortiment luxe make-up spiegel te verkopen, maar levert, na betaling, helemaal niets. Geen contact mogelijk. De website is nu offline.

Wat kan ik doen?

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 09:47
door Thijs124
Hier is het adres, gevonden via het KvK nummer.

https://drimble.nl/bedrijf/son-en-breug ... donjo.html

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 10:37
door Speedy123
tjeomta schreef:
18 mar 2025 15:46
Donjostore.nl zegt een groot assortiment luxe make-up spiegel te verkopen, maar levert, na betaling, helemaal niets. Geen contact mogelijk. De website is nu offline.

Wat kan ik doen?
De website is gewoon online.
het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren
Zijn de dertig dagen al verstreken?

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 11:06
door NeoDutchio
Wanneer hebt u besteld? Op zich staat op de site dat er de volgende dag bezorgd word, maar de webshop komt bij mij over als een bijbaantje van een schoonmaakbedrijf. Contact enkel per mail, niet per telefoon.

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 11:11
door Speedy123
NeoDutchio schreef:
19 mar 2025 11:06
Wanneer hebt u besteld? Op zich staat op de site dat er de volgende dag bezorgd word, maar de webshop komt bij mij over als een bijbaantje van een schoonmaakbedrijf. Contact enkel per mail, niet per telefoon.
Nee hoor, de site zegt dat er binnen twee dagen de zending verstuurt wordt. De levertijd kan tot 30 dagen zijn.

Het is dezelfde discussie elke keer weer wanneer iemand bij een dropshipper koopt. Verzend datum is iets heel anders dan ontvangst datum. China ligt nu eenmaal niet om de hoek.

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 11:17
door NeoDutchio
Speedy123 schreef:
19 mar 2025 11:11
NeoDutchio schreef:
19 mar 2025 11:06
Wanneer hebt u besteld? Op zich staat op de site dat er de volgende dag bezorgd word, maar de webshop komt bij mij over als een bijbaantje van een schoonmaakbedrijf. Contact enkel per mail, niet per telefoon.
Nee hoor, de site zegt dat er binnen twee dagen de zending verstuurt wordt. De levertijd kan tot 30 dagen zijn.

Het is dezelfde discussie elke keer weer wanneer iemand bij een dropshipper koopt. Verzend datum is iets heel anders dan ontvangst datum. China ligt nu eenmaal niet om de hoek.
Als je naar de site gaat staat er bovenaan een balk in een net iets andere grijze kleur met de tekst “gratis verzending! Voor 17:00u besteld, morgen in huis.” Daar is geen woord Chinees bij.

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 12:09
door Speedy123
NeoDutchio schreef:
19 mar 2025 11:17
Als je naar de site gaat staat er bovenaan een balk in een net iets andere grijze kleur met de tekst “gratis verzending! Voor 17:00u besteld, morgen in huis.” Daar is geen woord Chinees bij.
Ik zie het nu ook, u heeft daar volkomen gelijk in.

Ik had even de algemene voorwaarden gelezen, daarin staat de termijn van 30 dagen,

Re: Het niet leveren van een online besteld product.

Geplaatst: 19 mar 2025 12:41
door NeoDutchio
Speedy123 schreef:
19 mar 2025 12:09
NeoDutchio schreef:
19 mar 2025 11:17
Als je naar de site gaat staat er bovenaan een balk in een net iets andere grijze kleur met de tekst “gratis verzending! Voor 17:00u besteld, morgen in huis.” Daar is geen woord Chinees bij.
Ik zie het nu ook, u heeft daar volkomen gelijk in.

Ik had even de algemene voorwaarden gelezen, daarin staat de termijn van 30 dagen,
Al met al een teken dat het geen nette verkoper is. Dan kom je weer uit bij het aloude probleem, recht hebben en recht krijgen.