Bank gekocht bij Avenida, steeds uitstel
Geplaatst: 15 apr 2025 08:40
In maart 2024 een bank aangekocht voor onze nieuwe woning. Omdat wij nooit iets vernamen liepen we eens langs in de winkel. Toen bleek dat de verkeerde kleur besteld stond. Dit werd opgelost, kon wel iets langer duren, want de bank moest opnieuw worden gestoffeerd. Prima. Steeds kregen wij een uitstel van levertijd. Toen wij ons huis ingingen (januari 2025) kregen we weer te horen dat eruit stel zou zijn van leveren. Toen waren wij er klaar mee en hebben we per e-mail contact gezocht en aangegeven dat wij afzagen van de aankoop en dus ook ons aankoopbedrag terug wilde. Na veel proberen met kortingen en gratis producten vanuit hun kant gingen ze akkoord met ons voorstel om de aankoop te annuleren en ons het aan betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Dit was in December 2024 afgesproken. We zitten nog te wachten op ons geld. Als je naar een van de winkels gaat, verwijzen ze je door naar de klantenservice, als je belt met de klantenservice wordt de verbinding na een keer overgaan verbroken en als je aangeeft dat je met de financiele afdeling wilt spreken is dat onmogelijk. We hebben alles zwart op wit dat we het aankoopbedrag etc. terug zouden krijgen, maar we hebben nog niets ontvangen. De winkels draaien volop en ze smijten met aanbiedingen ook op social media. En wij maar wachten op ons geld....