Dyson int betaling voor spullen die ze niet leveren
Geplaatst: 28 apr 2025 20:35
Op 28 januari 2025 heb ik een bestelling geplaatst bij Dyson.
Vanaf dat moment verliep de afhandeling van mijn bestelling uiterst problematisch.
1. Vertraagde levering & onduidelijke communicatie:
- Op 30 januari, 31 januari, 3 februari en 5 februari 2025 heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat mijn bestelling niet geleverd werd.
- Meerdere medewerkers gaven aan dat de bestelling "vastzat", maar konden mij geen inhoudelijke reden geven en verzochten mij af te wachten.
2. Annulering zonder uitleg & herbestelling met hogere prijs:
- Op 6 februari 2025 werd mijn bestelling door Dyson geannuleerd, met de belofte dat ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug zou ontvangen.
- Ik heb direct telefonisch contact opgenomen en werd niet geïnformeerd over de reden van annulering, maar kreeg wel het advies om het product opnieuw te bestellen – zij het met een hogere prijs.
- Ik heb daarop opnieuw besteld voor €249,50 in plaats van de eerdere €247,09.
3. Tweede annulering en herhaalde misleiding:
- Op 12 februari 2025 werd ook deze bestelling door Dyson geannuleerd, wederom met de belofte dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen zou worden terugbetaald.
- Opnieuw telefonisch contact gezocht, waarbij de medewerkers geen uitleg konden geven over de annulering.
- Na doorvragen bleek de werkelijke reden voorraadtekort, terwijl het product nog steeds op de website te bestellen was.
4. Herhaalde contactmomenten zonder oplossing & gebrek aan communicatie:
- Op 26 februari, 27 februari, 7 maart en 17 maart 2025 heb ik opnieuw contact opgenomen omdat ik mijn geld nog altijd niet had ontvangen.
- Iedere keer werd mij beloofd dat er een "case" werd aangemaakt en dat ik binnen 5 werkdagen zou worden gecontacteerd.
- Tot op heden is er nooit contact met mij opgenomen door Dyson, ondanks herhaalde toezeggingen.
Vanaf dat moment verliep de afhandeling van mijn bestelling uiterst problematisch.
1. Vertraagde levering & onduidelijke communicatie:
- Op 30 januari, 31 januari, 3 februari en 5 februari 2025 heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat mijn bestelling niet geleverd werd.
- Meerdere medewerkers gaven aan dat de bestelling "vastzat", maar konden mij geen inhoudelijke reden geven en verzochten mij af te wachten.
2. Annulering zonder uitleg & herbestelling met hogere prijs:
- Op 6 februari 2025 werd mijn bestelling door Dyson geannuleerd, met de belofte dat ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug zou ontvangen.
- Ik heb direct telefonisch contact opgenomen en werd niet geïnformeerd over de reden van annulering, maar kreeg wel het advies om het product opnieuw te bestellen – zij het met een hogere prijs.
- Ik heb daarop opnieuw besteld voor €249,50 in plaats van de eerdere €247,09.
3. Tweede annulering en herhaalde misleiding:
- Op 12 februari 2025 werd ook deze bestelling door Dyson geannuleerd, wederom met de belofte dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen zou worden terugbetaald.
- Opnieuw telefonisch contact gezocht, waarbij de medewerkers geen uitleg konden geven over de annulering.
- Na doorvragen bleek de werkelijke reden voorraadtekort, terwijl het product nog steeds op de website te bestellen was.
4. Herhaalde contactmomenten zonder oplossing & gebrek aan communicatie:
- Op 26 februari, 27 februari, 7 maart en 17 maart 2025 heb ik opnieuw contact opgenomen omdat ik mijn geld nog altijd niet had ontvangen.
- Iedere keer werd mij beloofd dat er een "case" werd aangemaakt en dat ik binnen 5 werkdagen zou worden gecontacteerd.
- Tot op heden is er nooit contact met mij opgenomen door Dyson, ondanks herhaalde toezeggingen.