Waar kan ik klacht indienen over Delta / Caiway
Geplaatst: 19 mei 2025 14:35
Beste, wie weet waar ik een klacht in kan over Delta / Caiway.
Ik ben afgesloten geweest, zonder informatie vooraf omdat ik volgens hun rekeningen niet had betaald. Ook kreeg ik van een Incassobureau een schrijven hierover. Aangetoond met bewijs meerdere malen dat ik betaald had maar de aansluiting kwam niet op gang.
Bij navraag om nogmaals eens een door hun verstuurde herinnering te versturen zoals hun aangaven die ze verstuurd hadden kreeg ik een herinnering die niet overeen kwam met de nota's van het incassobureau en ook deze nota bleek gewoon betaald te zijn.
Weer maar bellen en bellen, mailen en mailen en eindelijk kreeg ik een mail, "daar de nota's voldaan zijn ben u weer aangesloten". Dus ik contact genomen dat ze niet de boel moeten verdraaien en ik een verontschuldiging wilde als ook een compensatie.
Plots werd ik weer afgesloten en kwam er een eerste herinnering binnen over een nota, schrik niet van 2021. Nooit over gesproken en plots.... Eenmaal gebeld en alles weer (voor de zoveelste keer) uitgelegd te hebben had de medewerkster alle begrip maar ik gaf aan, ik sta ondertussen op ..... En jawel, verbinding werd gewoon verbroken.
Ik dacht weet je wat, ik moet toch wat, ik betaal die rekening van 2021 en stuur een nette mail (de zoveelste) op advies van hun met klacht op 29 april 2025. Bij navraag of mijn mail in behandeling werd genomen kreeg ik op 2 mei een retour met dat dit 5 werkdagen zal gaan duren.
Dit alles, zoals hierboven omschreven is allemaal een korte samenvatting maar einde van het liedje, heb ik niets meer gehoord en kan ik denk ik naar mijn compensatie fluiten. Want goed 9 a 10 dagen onterecht afgesloten zijn van alles, incl. zoal ESPN daar wil ik compensatie voor.
Maar waar kan ik terecht want hun nemen hun eigen klanten blijkbaar niet serieus
Gr. Johan
Ik ben afgesloten geweest, zonder informatie vooraf omdat ik volgens hun rekeningen niet had betaald. Ook kreeg ik van een Incassobureau een schrijven hierover. Aangetoond met bewijs meerdere malen dat ik betaald had maar de aansluiting kwam niet op gang.
Bij navraag om nogmaals eens een door hun verstuurde herinnering te versturen zoals hun aangaven die ze verstuurd hadden kreeg ik een herinnering die niet overeen kwam met de nota's van het incassobureau en ook deze nota bleek gewoon betaald te zijn.
Weer maar bellen en bellen, mailen en mailen en eindelijk kreeg ik een mail, "daar de nota's voldaan zijn ben u weer aangesloten". Dus ik contact genomen dat ze niet de boel moeten verdraaien en ik een verontschuldiging wilde als ook een compensatie.
Plots werd ik weer afgesloten en kwam er een eerste herinnering binnen over een nota, schrik niet van 2021. Nooit over gesproken en plots.... Eenmaal gebeld en alles weer (voor de zoveelste keer) uitgelegd te hebben had de medewerkster alle begrip maar ik gaf aan, ik sta ondertussen op ..... En jawel, verbinding werd gewoon verbroken.
Ik dacht weet je wat, ik moet toch wat, ik betaal die rekening van 2021 en stuur een nette mail (de zoveelste) op advies van hun met klacht op 29 april 2025. Bij navraag of mijn mail in behandeling werd genomen kreeg ik op 2 mei een retour met dat dit 5 werkdagen zal gaan duren.
Dit alles, zoals hierboven omschreven is allemaal een korte samenvatting maar einde van het liedje, heb ik niets meer gehoord en kan ik denk ik naar mijn compensatie fluiten. Want goed 9 a 10 dagen onterecht afgesloten zijn van alles, incl. zoal ESPN daar wil ik compensatie voor.
Maar waar kan ik terecht want hun nemen hun eigen klanten blijkbaar niet serieus
Gr. Johan