Slechte service en geen levering – AMK is totaal onbereikbaar
Geplaatst: 02 jun 2025 15:50
Op 24 april 2025 heb ik via de website van de (Amsterdams Muntkantoor) AMK een Verzilverde Jubileumuitgifte – 25 Jaar Euro besteld én direct betaald.
Inmiddels zijn we weken verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Contact opnemen met AMK is vrijwel onmogelijk:
– Op e-mails, hoe dringend of beleefd ook, wordt simpelweg niet gereageerd.
– Telefonisch ben je eindeloos in de wacht, soms meer dan een uur.
– Op social media lijkt ook geen serieuze klantenservice actief.
Ik ben het wachten en het gebrek aan communicatie zat. Ik overweeg inmiddels om programma’s als Kassa of Radar in te schakelen om dit aan te kaarten. AMK, kom met een oplossing of geef mijn geld terug.
Inmiddels zijn we weken verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Contact opnemen met AMK is vrijwel onmogelijk:
– Op e-mails, hoe dringend of beleefd ook, wordt simpelweg niet gereageerd.
– Telefonisch ben je eindeloos in de wacht, soms meer dan een uur.
– Op social media lijkt ook geen serieuze klantenservice actief.
Ik ben het wachten en het gebrek aan communicatie zat. Ik overweeg inmiddels om programma’s als Kassa of Radar in te schakelen om dit aan te kaarten. AMK, kom met een oplossing of geef mijn geld terug.