Restitutie wordt niet uitbetaald door Albert Heijn
Geplaatst: 26 jun 2025 15:50
Wij kochten 2 jaar geleden een Emma matras via Albert Heijn. Nu is deze helemaal doorgezakt en loopt schuin af aan de zijkanten, gevolg: rug- en heupklachten. Eerst contact met Emma gezocht omdat zij 10 jaar garantie bieden. Zij stuurden ons naar Albert Heijn, omdat we daar aan betaald hadden (matras is wel geleverd door Emma). Albert Heijn gaf aan dat Emma verantwoordelijk is maar na het nodige 'kastje naar de muur' besloot Albert Heijn de klacht op zich te nemen en deze met Emma op te lossen.
14 april (!!!) (na herhaaldelijk contact zoeken van onze kant waarop het steeds werd doorgezet) kregen we eindelijk een mail van Albert Heijn: ze waren eruit gekomen met Emma en binnen 14 dagen zouden we een restitutie ontvangen op onze bankrekening.
Na 14 dagen hadden we nog niets ontvangen, opnieuw contact gezocht en gevraagd op welk rekeningnummer het dan teruggestort werd. Niemand bij de klantenservice kon dit inzien, werd opnieuw steeds doorgezet en geadviseerd dit bij Emma te checken. Telefonisch kunnen zij niets, advies: stuur een mail. Geen reactie van Emma (tot op heden nog steeds niet), dus maar weer naar Albert Heijn.
Uiteindelijk, na opnieuw herhaaldelijk contact zoeken, op 15 mei een mail van Albert Heijn: ons rekeningnummer is niet bekend... Dit direct doorgegeven, nee, nu wordt het echt binnen 14 dagen overgemaakt!
Je raadt het nooit: nog niks. Dit doorgeven, wordt doorgezet. Tot op heden geen geld, en geen reactie van Albert Heijn. Ik zoek om de dag nu contact met de klantenservice, zij zetten het steeds door, maar ik hoor van Albert Heijn zelf helemaal niets! Er is geen contactpersoon, geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact. Steeds weer excuses, maar bij de klantenservice kunnen ze niet anders dan het doorzetten.
Iemand nog een goede tip? Of hetzelfde meegemaakt? Wij kopen in ieder geval nooit meer iets online bij Albert Heijn! En ik zou iedereen afraden om dit te doen, vooral als het om producten met garantie gaat. Niet te doen dit.
14 april (!!!) (na herhaaldelijk contact zoeken van onze kant waarop het steeds werd doorgezet) kregen we eindelijk een mail van Albert Heijn: ze waren eruit gekomen met Emma en binnen 14 dagen zouden we een restitutie ontvangen op onze bankrekening.
Na 14 dagen hadden we nog niets ontvangen, opnieuw contact gezocht en gevraagd op welk rekeningnummer het dan teruggestort werd. Niemand bij de klantenservice kon dit inzien, werd opnieuw steeds doorgezet en geadviseerd dit bij Emma te checken. Telefonisch kunnen zij niets, advies: stuur een mail. Geen reactie van Emma (tot op heden nog steeds niet), dus maar weer naar Albert Heijn.
Uiteindelijk, na opnieuw herhaaldelijk contact zoeken, op 15 mei een mail van Albert Heijn: ons rekeningnummer is niet bekend... Dit direct doorgegeven, nee, nu wordt het echt binnen 14 dagen overgemaakt!
Je raadt het nooit: nog niks. Dit doorgeven, wordt doorgezet. Tot op heden geen geld, en geen reactie van Albert Heijn. Ik zoek om de dag nu contact met de klantenservice, zij zetten het steeds door, maar ik hoor van Albert Heijn zelf helemaal niets! Er is geen contactpersoon, geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact. Steeds weer excuses, maar bij de klantenservice kunnen ze niet anders dan het doorzetten.
Iemand nog een goede tip? Of hetzelfde meegemaakt? Wij kopen in ieder geval nooit meer iets online bij Albert Heijn! En ik zou iedereen afraden om dit te doen, vooral als het om producten met garantie gaat. Niet te doen dit.