Als alleenstaande méer betalen dan met z'n 2en

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Nijogeth

Re: Als alleenstaande méer betalen dan met z'n 2en

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je bent wel verdomd negatief zeg. Ik heb daar nu nog nooit last van gehad in al mijn reizen die ik alleen heb ondernomen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bovendien gaat Drejansen er, net als een heel aantal anderen, aan voorbij dat er geen sprake is van een dubbel tarief, maar zelfs méér dan dat.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ergens kan ik me voorstellen dat een hotel dat zo verkoopt aan een aanbieder van reizen. Ik denk dat een stel sneller in het restaurant van het hotel gaat eten en daarmee extra inkomsten (sowieso meer eten) geeft ten opzichte van een alleenstaande.

Ik kom het nooit tegen, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik eigenlijk zelden boek op plekken waar ze een restaurant bij het complex hebben. Een zwembad en een fijne kamer is belangrijk, voor de rest ga ik wel de straat op. Dan kom je vaak nog hele fijne eettentjes tegen. Ik heb dan vooral een zwak voor de plekken waar de lokale bevolking ook vaak komt, niet voor de toeristische plekken.

nettieroes

Ongelezen bericht door nettieroes »

Beste Lisannene,

Een aantal dagen geleden heb je dezelfde vraag bij Kassa gesteld.
Wat wil je bereiken?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

nettieroes schreef:
03 jul 2025 22:40
Een aantal dagen geleden heb je dezelfde vraag bij Kassa gesteld.
Wat wil je bereiken?
Kan het zijn dat ze haar verontwaardiging wil uiten en deze informatie wil delen?

Omdat het onrechtvaardig aanvoelt dat een eenpersoonsreis duurder is dan een tweepersoonsreis, niet alleen relatief maar ook absoluut?

Waarom verwacht je aan aparte verantwoording?

Plaats reactie