LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EurExcel Fake Of Niet?
EurExcel Fake Of Niet?
Ik ben onlonags uitgenodigd voor een meeting over een nieuw iets dat met telefonie te maken had.
Eenmaal op die meeting bleek het om EurExcel te gaan.
Na een half uurtje was ik best onder de indruk van dit hele vrhaal en de mogelijk heden.
Maar na wat rekenwerk begon ik te twijfelen, en al helemaal toen ik ging googlen op eurexcel.
De meest vreemde sites kwamen naar voren van 'mensen thuis' en hun telefoon diensten.
Is dit nu fake, piramide-iets, of gewoon een legaal product op een piramide-achtige wijze...
Iemand anders ervaringen mee ?
Een Twijfelaar.
Eenmaal op die meeting bleek het om EurExcel te gaan.
Na een half uurtje was ik best onder de indruk van dit hele vrhaal en de mogelijk heden.
Maar na wat rekenwerk begon ik te twijfelen, en al helemaal toen ik ging googlen op eurexcel.
De meest vreemde sites kwamen naar voren van 'mensen thuis' en hun telefoon diensten.
Is dit nu fake, piramide-iets, of gewoon een legaal product op een piramide-achtige wijze...
Iemand anders ervaringen mee ?
Een Twijfelaar.
Re: EurExcel Fake Of Niet?
Gewoon een goed bedrijf wat zich onderscheid van die andere.
Hiermee kun je echt goed geld verdienen.
Kijk naar resultaten en niet naar flauwe kul verhalen.
Hiermee kun je echt goed geld verdienen.
Kijk naar resultaten en niet naar flauwe kul verhalen.
Kijk uit is piramidespel ! Je bent je geld kwijt je gaat er nooit geld mee verdienen alleen die hoge pietjes die begonnen zijn een paar jaar geleden in verweggistan
'Mensen thuis' vind jij vreemd?????? Dus jij had helemaal geen idee dat het over werken vanuit huis ging??De meest vreemde sites kwamen naar voren van 'mensen thuis'
In de meeting had je ook geen idee dat het over telefoon diensten ging??
Volgens mij weet je zélf het antwoord al....anders plaats je dit onderwerp niet onder mlm ...right?!Is dit nu fake, piramide-iets, of gewoon een legaal product op een piramide-achtige wijze...
Ik vind je hele verhaal een beetje vreemd, twijfelaar, en heb ook het idee dat jij GAST bent onder een ander naam.
Maaar...corrigeer me, als ik het mis heb.
Wel,
1) Ik werd uitgenodigd voor een meeting om geld te verdienen ... er werd dus NIET verteld waarmee.
2) En ik ben NIET gast of wie dan ook, ik blijf liever anoniem, lijkt me duidelijk waarom.
3) En ik wil gewoon weten waarom het allemaal zo via meetings gaat waar je niks mag vragen, ja achteraf mag het wel, maar op het moment van de meeting zelf niet, das toch vreemd ?
tis toch zo'n goed concept, vertel dan ook alles boven tafel.
4) Nee Krisitina , ik had niet door dat thuiswerken bertrefte, het ging om people business, hoe moet ik dan weten waarover het gaat? maar Krisitina kan waarschijnlijk gedachten lezen ?
Toen ik buiten stond, wist ik pas waarover het ging....
Geef hier eens antwoord op Kristina ???
Gverdienen? hoe dan ?
Als ik 1000 mensen inbreng, klant of Representive, en al die mensen 'onder' mij doen het zelfde, dan is er uiteindelijk toch een tekort aan mensen in nederland ???
Kristina , als je mij hier een goed antwoord opkan geven doe ik met je mee !!!!
Want je bent zo zeker van je zaak/eurexcel, Show us the money !!!
Dank voor een ieders reactie en hulp, ik wil weten wat dit is, en waarom er niets tegen gedaan wordt...
M Uit H - Een twijfelaar.[/b]
1) Ik werd uitgenodigd voor een meeting om geld te verdienen ... er werd dus NIET verteld waarmee.
2) En ik ben NIET gast of wie dan ook, ik blijf liever anoniem, lijkt me duidelijk waarom.
3) En ik wil gewoon weten waarom het allemaal zo via meetings gaat waar je niks mag vragen, ja achteraf mag het wel, maar op het moment van de meeting zelf niet, das toch vreemd ?
tis toch zo'n goed concept, vertel dan ook alles boven tafel.
4) Nee Krisitina , ik had niet door dat thuiswerken bertrefte, het ging om people business, hoe moet ik dan weten waarover het gaat? maar Krisitina kan waarschijnlijk gedachten lezen ?
Toen ik buiten stond, wist ik pas waarover het ging....
Geef hier eens antwoord op Kristina ???
Gverdienen? hoe dan ?
Als ik 1000 mensen inbreng, klant of Representive, en al die mensen 'onder' mij doen het zelfde, dan is er uiteindelijk toch een tekort aan mensen in nederland ???
Want je bent zo zeker van je zaak/eurexcel, Show us the money !!!
Dank voor een ieders reactie en hulp, ik wil weten wat dit is, en waarom er niets tegen gedaan wordt...
M Uit H - Een twijfelaar.[/b]
Dus Kristina,
ik moet van dit soort websites aannemen dat eurexcel zo fantastisch is?
hxxp://www.topverdiener.nl/start.htm
hxxp://www.thuiswerkoverzicht.nl/portal/module ... ew_topic=4 <- hacked ook nog eens....
en is een sublink ofzo van deze hxxp://www.thuiswerkoverzicht.nl/eurexcel/
Of deze dan hxxp://home.planet.nl/~eurexcel1/wie_ben_ik.htm
Yeah Right.....
ik moet van dit soort websites aannemen dat eurexcel zo fantastisch is?
hxxp://www.topverdiener.nl/start.htm
hxxp://www.thuiswerkoverzicht.nl/portal/module ... ew_topic=4 <- hacked ook nog eens....
en is een sublink ofzo van deze hxxp://www.thuiswerkoverzicht.nl/eurexcel/
Of deze dan hxxp://home.planet.nl/~eurexcel1/wie_ben_ik.htm
Yeah Right.....
Ten eerste ben ik niet van EurExcel.En ik wil gewoon weten waarom het allemaal zo via meetings gaat waar je niks mag vragen, ja achteraf mag het wel, maar op het moment van de meeting zelf niet, das toch vreemd ?
Als je van tevoren alle threads had doorgelezen, dan had je dit ook geweten.
De meetings, oftewel bedrijfspresentaties, zijn er om algemene informatie te verschaffen. Ze worden gehouden in een gehuurde zaal en hebben ze dus een beperkte hoeveelheid tijd. Als je dus tussentijds vragen gaat beantwoorden, gaan ze dus over de hun toegewezen tijd heen. Dus kun je beter je vragen noteren en ze na de bedrijfspresentatie stellen aan degene die je heeft uitgenodigd.
Dat is dan slordig van het bedrijf om je niet meteen in lichten dat het 'werken vanuit huis' betrof.Nee Krisitina , ik had niet door dat thuiswerken bertrefte, het ging om people business, hoe moet ik dan weten waarover het gaat? maar Krisitina kan waarschijnlijk gedachten lezen ?
Nee, kan geen gedachten lezen!!!!
Zoals gezegd...ben ik niet werkzaam bij EurExcel...dus kan ik hier geen uitleg over geven.Als ik 1000 mensen inbreng, klant of Representive, en al die mensen 'onder' mij doen het zelfde, dan is er uiteindelijk toch een tekort aan mensen in nederland ???
"Met mij meedoen"...nee dank je. Het voordeel van mlm is dat je zelf mag bepalen met wie je werkt!!!
Het voordeel van mlm is dat je zelf mag bepalen met wie je werkt!!!
is niet waar
jij kan bepalen wie er in JOUW downline zitten, maar als ik met Herbalife wil beginnen zit je toch mooi met mij als collega (en wie weet wel als heel agressieve concurent) opgescheept!
Ok., maar mijn downline zijn ook collega's , iedereen heeft zijn eigen bedrijf, ze zijn dan wel mijn downline, maar ook zelfstandig ondernemer en hebben voor hun functioneren dus niets met mij te maken.is niet waar
jij kan bepalen wie er in JOUW downline zitten, maar als ik met Herbalife wil beginnen zit je toch mooi met mij als collega (en wie weet wel als heel agressieve concurent) opgescheept!
Natuurlijk zijn er bij HL mensen waar ik niets mee te maken wil hebben, maar dat hoeft gelukkig ook niet, net als je dit zelfde fenomeen ziet bij een regulier bedrijf.
En aggresievelingen worden niet gewaardeerd .
w8 maar af, dan snap je t wel
Die Mr GUN is hier al eerder geweest. Is echt een exemplaar waar je wat mee kunt. Schelden, dreigen en meer van dat prettig gedrag.
maar over een paar dagen zul je vanzelf begrijpen wat ik bedoel.
Die Mr GUN is hier al eerder geweest. Is echt een exemplaar waar je wat mee kunt. Schelden, dreigen en meer van dat prettig gedrag.
maar over een paar dagen zul je vanzelf begrijpen wat ik bedoel.
De naam MR GUN kan iedereen gebruiken.
MR GUN was een TEGENSTANDER van mlm!
Om die manier probeerde hij de VOORstanders een hak te zetten.
MR GUN was een TEGENSTANDER van mlm!
Om die manier probeerde hij de VOORstanders een hak te zetten.
Zien we nu een keer in dat dit forum gewoon dikke fake is?
Tja....ik riep een half jaar geleden al dat dit een nutteloze bezigheid is.
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die denken hier hun gelijk te krijgen....kzou zeggen.: droom lekker verder!
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die denken hier hun gelijk te krijgen....kzou zeggen.: droom lekker verder!
Ik heb het eens nagekeken met oude posts.
Student26 heeft de gewoonte zijn naam aan elkaar te schrijven en zijn mailadres bekend te maken.
ergo Student 26 is niet 'onze' Student26!
Het is alleen één van de vele voorbeelden van forumvervuiling die mogelijk worden gemaakt omdat TROSradar het verrekt om fatsoenlijk te modereren en registratie verplicht te stellen!
Deze post zal dus wel weer verwijderd worden, net als veel andere posts waarin kritiek wordt geuit op de redactie van dit forum!
Student26 heeft de gewoonte zijn naam aan elkaar te schrijven en zijn mailadres bekend te maken.
ergo Student 26 is niet 'onze' Student26!
Het is alleen één van de vele voorbeelden van forumvervuiling die mogelijk worden gemaakt omdat TROSradar het verrekt om fatsoenlijk te modereren en registratie verplicht te stellen!
Deze post zal dus wel weer verwijderd worden, net als veel andere posts waarin kritiek wordt geuit op de redactie van dit forum!