Is dít die "Paradigit manier"?
Geplaatst: 12 sep 2004 18:42
Ik had een compleet systeem gekocht met televisiekaart.
Ik struikelde over de kabel waardoor de connector op de tv-kaart uiteindelijk helemaal los liet.
Ik met de tv-kaart naar Paradigit. Daar hoorde ik bij de technische dienst dat ze er helemaal niks mee konden. De reden? Omdat ze wel onderdelen vervangen maar niet repareren!
Heb je dus een keer pech en maak je zelf iets kapot dan blijft het pech bij Paradigit.
Paradigit gaat prat op hun service en ik had toch echt verwacht dat ze de connector aan de tv-kaart zouden vastsolderen desnoods op mijn kosten want ik was degene die over de kabel struikelde. Maar ja ze konden er niks mee he. Ook niet voor één keer kon er een uitzondering gemaakt worden. Nu is duidelijk waarom Paradigit misleidende reclame maakt met "geen arbeidsloon!". Paradigit vervangt namelijk onderdelen en daar komt nu eenmaal zo goed als geen arbeid bij kijken. Zelf soldeerbout gekocht en na pech en veel moeite erin geslaagd de kaart weer werkende te krijgen. Het scheelde maar weinig of ik had met de hamer dat ding aan zijn einde geholpen en gewoon een nieuwe tv-kaart gekocht maar niet bij Paradigit.
Het was wel prettig voor mij om dankzij de tv-kaart hun "be-faamde" service te kunnen testen vóór aankoop van een tft-monitor en een scanner. Als ik het bij hun had gekocht dan had ik me echt bekocht gevoeld.
Alleen voor de garantie zien ze me nog terug bij Paradigit. Hopelijk niet.
Mooie winkel hebben ze en nemen de tijd voor je maar ik vind dit dus echt geen SERVICE.
Ik struikelde over de kabel waardoor de connector op de tv-kaart uiteindelijk helemaal los liet.
Ik met de tv-kaart naar Paradigit. Daar hoorde ik bij de technische dienst dat ze er helemaal niks mee konden. De reden? Omdat ze wel onderdelen vervangen maar niet repareren!
Heb je dus een keer pech en maak je zelf iets kapot dan blijft het pech bij Paradigit.
Paradigit gaat prat op hun service en ik had toch echt verwacht dat ze de connector aan de tv-kaart zouden vastsolderen desnoods op mijn kosten want ik was degene die over de kabel struikelde. Maar ja ze konden er niks mee he. Ook niet voor één keer kon er een uitzondering gemaakt worden. Nu is duidelijk waarom Paradigit misleidende reclame maakt met "geen arbeidsloon!". Paradigit vervangt namelijk onderdelen en daar komt nu eenmaal zo goed als geen arbeid bij kijken. Zelf soldeerbout gekocht en na pech en veel moeite erin geslaagd de kaart weer werkende te krijgen. Het scheelde maar weinig of ik had met de hamer dat ding aan zijn einde geholpen en gewoon een nieuwe tv-kaart gekocht maar niet bij Paradigit.
Het was wel prettig voor mij om dankzij de tv-kaart hun "be-faamde" service te kunnen testen vóór aankoop van een tft-monitor en een scanner. Als ik het bij hun had gekocht dan had ik me echt bekocht gevoeld.
Alleen voor de garantie zien ze me nog terug bij Paradigit. Hopelijk niet.
Mooie winkel hebben ze en nemen de tijd voor je maar ik vind dit dus echt geen SERVICE.