
Wat geef jij uit aan de dagje naar het strand?
Zelf ga ik liever naar een rustig strand in Noord-Holland of Zeeland.

Wel opvallend dat Ongehoord Nederland steeds meer consumentennieuws meeneemt. Straks komen ze met hun eigen ONBUDSMAN!
Zit je in Portugal?NeoDutchio schreef: ↑01 aug 2025 12:07Wat mij wel tegenzit is dat de Atlantische oceaan een stuk kouder aanvoelt dan de Noordzee.
Onzin, fiets in de gratis stalling bij de lieve Marokaan van de Bisiklete en gaan liggen en wachten tot het weer tijd is om op te staan. Oké, dat flesje water van thuis uit de kraan was natuurlijk niet echt gratis......Consumenneke schreef: ↑01 aug 2025 12:38Een dagje Scheveningen lijkt me zo'n beetje de allerduurste optie.
Maar toch fijn dat u even verwijst naar dit belangrijke vraagstuk.Ron5300 schreef: ↑01 aug 2025 15:16Off topic, olijfolie is niet geschikt om tegen zonnebrand te beschermen en is het aan te raden om een daarvoor bedoelt middel te gebruiken.
De welbekende cynische reactie. Het is niet bedoeld als promotie. Ik reken er op dat de andere vaste deelnemers aan dit forum een eigen mening hebben over de (on)betaalbaarheid van de dagje naar het strand. Dat blijkt ook uit de reacties.
Pardon? Ik ben juist heel enthousiast over uw reclame voor ON. Ik kende ze niet maar ben al aardig warm geworden door uw mooie verhaal over hun rapportage over Scheveningen. Leuke dames die de prijzen van de lokale horeca onderzoeken, prima aanvulling op Trosradar. Ook handig voor de consument die een weekend weg wil plannen.Consumenneke schreef: ↑01 aug 2025 15:45De welbekende cynische reactie. Het is niet bedoeld als promotie. Ik reken er op dat de andere vaste deelnemers aan dit forum een eigen mening hebben over de (on)betaalbaarheid van de dagje naar het strand. Dat blijkt ook uit de reacties.
Het is overigens niet verplicht om te reageren, dus wie dit onzin vindt raad ik aan om elders vertier te zoeken. Doe ik zelf ook, I practice as I preach. Breng uw preken zelf in praktijk, zou een mooie vertaling zijn.
Bovendien wilde ik signaleren dat ON steeds meer consumententhema's brengt. Maar met een eigen kritische invalshoek die heel anders is dan de gekende en geliefde invalshoek van de Consumentenbond, Kassa!, Max Consumentenman en Ons Aller Radar!
Jammer dat u nu hu weer wartaal uitkraamt.
Het thema van dit tripje met ON betreft een consumentenkwestie en los daarvan lijkt de aandacht van ON voor alledaagse belevenissen interessant voor mensen die actief zijn op een platform met een kritische kijk op consumentenzaken. Ik ben heel benieuwd naar de eigen kijk van Ongehoord Nederland. Je moet altijd open staan voor andersdenkenden. Daarom zijn de reactie van Ron5300 zo verfrissend.Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties.
U blijft er op hameren. Mijn advies: meld het bij de redactie en wacht even af wat er gebeurt. Ik veronderstel dat ook Radar best benieuwd is naar de reacties op dit soort thema's bij ON. Het noemen van een bedrijf en/of dienst is natuurlijk niet altijd reclame. In dit geval is het zelfs een uitnodiging om kritisch te reageren.
Melden? Maar waarom dan? Ik kijk nauwelijks naar gewone televisie en heb zelf geen ervaring met Ongehoord Nederland. Maar je leest er wel vaak rare dingen over in de krant. De NOS gaf ze zelfs boetes. De NPO ging nog een stapje verder en vroeg de politiek om hun vergunning in te trekken.Consumenneke schreef: ↑01 aug 2025 18:00Mijn advies: meld het bij de redactie en wacht even af wat er gebeurt.