LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] trosradar-brief

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
villa_cees

trosradar-brief

Ongelezen bericht door villa_cees »

goedenavond,

Volgens mij zou tros-radar vandaag met een (juridisch onderbouwde) conceptbrief komen om je gegevens bij dexia op te vragen.

weet iemand of die al beschikbaar is en waar die te downloaden is?

kunnen we ze daar in amsterdam nog wat werk verschaffen!

groeten, cees

impact

Re: trosradar-brief

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

http://www.trosradar.nl/PHP/letterpopup ... ia-cbp.doc

Datum]

Geachte Dexia Bank Nederland,

Met verwijzing naar artikel 35 van de Wet Bescherming Persoonsgegevens verzoek ik u mij binnen de daar genoemde termijn van vier weken te laten weten of u mijn persoonsgegevens verwerkt. Als dat het geval is, verzoek ik u mij binnen vier weken een volledig overzicht daarvan te geven. Ik doel hierbij in elk geval op:
een kopie van de overeenkomst
het risicoprofiel
de aankoopbewijzen van de in de effectenlease-overeenkomst genoemde aandelen
de afschriften van dividenduitkeringen
de inventarisatie van mijn kredietwaardigheid
een schriftelijke uitwerking van gevoerde telefoongesprekken
alle overige documenten die op mij van toepassing zijn.

Ik verzoek u tevens inlichtingen te verstrekken over het doel van de verwerking(en), de ontvangers van de gegevens en over de herkomst van de gegevens.

Als u met het oog op de vaststelling van mijn identiteit behoefte heeft aan een kopie van een rijbewijs, paspoort of ander identiteitsbewijs, ben ik bereid u deze te verstrekken.

Met vriendelijke groet,

[naam]
[geboortedatum]
[adres]
[postcode en woonplaats

rust

Ongelezen bericht door rust »

net radar gezien en nog steeds worden er mensen opgelicht door gladde verkopers(hoquwin) die denken dat ze geld kunnnen stelen van de mensen en er niet voor op hoeven te draaien.
De toezicthouders staan erbij en kijken ernaar. Hoe kunnen wij ons van dit soort uitschot verlossen? Niet zo als in de uitzending hun vuile porum afplakken, maar met naam en toenaam in de media en foto's verspreiden door het hele land, zo dat we de oplichters kunnnen herkennen. Mensen doe aangifte bij justitie, je geld heb je er niet mee terug, maar het geeft wel voldoening als deze honden in het cachot belanden ipv. in hun dure kantoorvillas van uw zuurverdiende geld de pooier uit te hangen.
Waarom is het in nederland zo makkelijk om tientallen bvs op je naam te hebben staan voor allerlei dubieuze praktijken, anno 2004 kunnen de mensen dus noch steeds opgelicht worden a la dexia.
In wat voor land leven we eigenlijk waar de misdadigers vrij spel hebben en de slachtoffers veelal als daders worden gezien?

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Volgens balkenende leven wij in een christelijk land,maar hij heeft de bijbel vast niet goed gelezen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Hoquwin en aandelenlease zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. De verliezen bij aandelenlease zijn ontstaan door daling van de beurskoersen. Bij Hoquwin is het onroerend goed dat gekocht zou worden met de inleg niet gekocht maar zijn de bv's die de centen gebeurd hebben failliet gegaan en is het geld aan van alles en nog wat opgegaan, behalve aan investering in onroerend goed.Bij Hoquvin zijn de inleggers inderdaad opgelicjt. bij de aandelenleasers is de daling van de beurskoersen debet aan het verlies. Begrijp dat nou toch eens eindelijk. Maar misschien is die advocaat die zaterdag namens die internetoplichters van Lis optrad nog een goede advocaat voor verleasers. Die wist ook van niks.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Er is één goede vergelijking en die heet: O P L I C H T I N G en
B E D R O G ! ! ! !

WG

Ongelezen bericht door WG »

Heb een vraagje over de voorbeeldbrief persoonsgegevens van de tros.
Misschien een domme vraag :oops: maar moet je in de brief ook
het contract-nr van je leaseovereenkomst erbij vermelden??
gr wg

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Zet het er maar bij dan weet Dexia zeker dat ze met de juiste persoon te maken hebben. En verstuur die brief maar aangetekend.

succes.

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Als je Dexia belt vragen ze:
Postcode
Huisnummer
naam
voorletter
geboortedatum.

Relatienummer hoeft dus niet.

Gesloten